Kirjoittaja Aihe: Kolmas foorumipeli - mitäs laitetaan?  (Luettu 297 kertaa)

Poissa NiTessine

• Moderator
  • PFS Venture-Captain Finland
    • Profiili
    • Worlds in a Handful of Dice
Kolmas foorumipeli - mitäs laitetaan?
« : Kesäkuu 29, 2012, 00:16:09 »
Jees, nyt on toivuttu juhannuksesta ja tuosta Mists of Mwangin verilöylystä ja voitaisiin taas miettiä uutta foorumipeliä. Toiveita saa esittää. Itselläni on edelleen visio Citadel of Flamesta, mutta kokeilisin myös mielelläni jonkinlaista kaupunkiseikkailua, nyt kun luolastokönyily ja eväsretki on nähty. City of Strangers -sarja sekä Before the Dawnin eka osa ovat kelpo vaihtoehtoja. (Mä niin en ole vetämässä Rescue at Azlant Ridgea foorumipelinä.)

Toiveita sekä kiinnostusta saa ja pitää esittää.

Poissa Veltzeh

• Profiili
    • Veltzeh Mekanismissa
Vs: Kolmas foorumipeli - mitäs laitetaan?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2012, 00:21:30 »
Minua tietysti kiinnostaa. Tällä hetkellä toiveena on vain ei Citadel of Flame, koska olen jo pelannut sen.

Poissa Laer

• Profiili
« Vastaus #2 : Kesäkuu 29, 2012, 00:23:31 »

Alustavasti kiinnostunut, viikonloppuna saattaisi syntyä uusi hahmo. Pikaisella silmäyksellä Citadel of Flame vaikuttaa settinginsä puolesta erilaiselta ja jänskältä.

Tosin lomat lähestyy, mutta Gnuble Mark II tapauksessa hahmo on niihin mennessä varmasti ja täräytetty tajottomaksi. Nooh, ideoissa pyörii jotain fighter-bard-cleeri välimaastosta, ehkä pakollinen Dervish-tyyppi jos etelään lähdetään?

Sinänsä skenut ei paljon rajoita omaa osallistumistani, kun pelattuja on niin kovin rajattu määrä (2.. tai no 1,25kpl).

Poissa orbitti

• Profiili
« Vastaus #3 : Kesäkuu 29, 2012, 00:27:06 »
Käsittääkseni on ollut varsin hauskaa edellisillä kerrolla, joten voisi sitä lähteä tuoreella hahmolla mukaan.
Olen kyllä kesän vuoksi tutkan alla seuraavat pari viikkoa.

Poissa Filadeus

• Profiili
« Vastaus #4 : Kesäkuu 29, 2012, 03:17:43 »
Itse olen tota wikipeliä pelaillut ja ihan hauskaa ollut. Yksi uusi hahmo olisi mietinnässä mitä voisi koittaa, jos mukaan mahtuu. Vasta muutamia skenaarioita olen ehtinyt edes pelata, niin ainakin kaikki nämä kolme sopivat hyvin.

Poissa pmiettin

• Profiili
« Vastaus #5 : Kesäkuu 29, 2012, 09:08:32 »
Kiinnostaa. En ole forumipelejä ennen pelannut, mutta ovat ollet täällä hauskoja seurata. Eli tulisin mukaan jos partyyn mahtuu. Pfs-kokemusta ei ole kauheasti, niin en osaa potentiaalisista skenuista sanoa juuta enkä jaata.

Poissa Muser

• Profiili
« Vastaus #6 : Kesäkuu 29, 2012, 13:21:51 »
No ehdottomasti tulen mukaan, kun dunskurintamalla on kesällä muuten niin hiljaista(joo joo, "tekisit ite, vtun naama" ...öh, no ehkä joskus.)

Olen pelannut City of Strangersin ekan osa(joka oli ihan metka) ja Bloodcove Disguisen(Hesmah veti sen mainiosti vaikka pari kohtaa skenussa haiskin). Citadel of Flame varmaan tulee jossain conissa vastaan, se kun on semmoinen luolailu ja jos sen ovat jo osa halukkaista pelanneetkin, niin jätetään väliin.

Mahdollisia hahmoja mulla nyt on jo liikaakin. Oikeastaan jokaiseen tarpeeseen jonkinlainen. Kunhan ette vaadi Dieniä, sillä tyrkyn maahisen pelaaminen ei mulla niin verissä, että haluaisin pioneeraa sillä ensimmäisen foorumipelikokemukseni. Oli kuinka vaan, löytyy niin kykyilijää, yhden jutun tyyppiä kuin sitä pakollista gishiäkin.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2012, 13:30:31 kirjoittanut Muser »
<FranKc> Alkemisti lyömässä nyrkillä shoggothia. <3
<NiTessine> Se oli proto-shoggoth.

Poissa xJx

• Profiili
« Vastaus #7 : Kesäkuu 29, 2012, 16:37:20 »
Mä olen myös kiinnostunut. Before the Dawn osa I on pelattuna, muut mainituista käyvät.

--
Jere

Poissa Muser

• Profiili
« Vastaus #8 : Kesäkuu 30, 2012, 11:42:07 »
Näemmä mikään mainituista skenuista ei käy tälle sakille. Vain yksi on pelannut City of Strangers kakkosen, mutta sehän riittää. Näemmä Before the Dawn 1 taas on vain todella suosittu skenu.

Tästä tuleekin jännää.
<FranKc> Alkemisti lyömässä nyrkillä shoggothia. <3
<NiTessine> Se oli proto-shoggoth.

Poissa NiTessine

• Moderator
  • PFS Venture-Captain Finland
    • Profiili
    • Worlds in a Handful of Dice
« Vastaus #9 : Kesäkuu 30, 2012, 12:50:09 »
No, tässä on myös seitsemän ilmoittautunutta. Kaikki eivät kuitenkaan pääsisi messiin.

Itse alan taipua sille kannalle että peluuttaisin molemmat City of Strangersit peräkkäin.

Poissa Laer

• Profiili
« Vastaus #10 : Heinäkuu 01, 2012, 21:16:00 »

Varisia ja Kaer Maga kiinnostaa, peukku siis ylös City of Strangers jatkumolle.

Oliko niin että joku oli pelannut ekan ja joku toinen tokan osan? Näin siis seitsemästä tippuu yksi pois kumpaakin osaa kohden?

Sinänsä kun olen näissä kaikissa foorumipeleissä roikkunut mukana, niin voin minäkin puolestani jättää väliin.