Kirjoittaja Aihe: Suomi-pöytä Ropeconissa 2012  (Luettu 876 kertaa)

Poissa Sam!

• Sami Koponen
    • Profiili
    • Mythopoeia: blogi tarinankerronnasta
Suomi-pöytä Ropeconissa 2012
« : Kesäkuu 05, 2012, 22:00:38 »
Onkohan kukaan järjestämässä tänä vuonna yhteismyyntipöytää Ropeconiin? En itse ole ehtimässä 'coniin, mutta mieluusti antaisin viimeiset Ritarit myytäviksi. Vaihtoehtoisesti kelpaa tietysti sekin, jos ylipäätään joku julkaisija viitsii ottaa Ritarit myyntikuvastoonsa. Ironspine ja Myrrysmiehet nyt ainakin ovat menossa, eikös?
Pyöreän pöydän ritarit - roolipeli sankaruudesta
Pelintekijän blogi: Efemeros

Poissa Kuusikeiju

• RST
    • Profiili
Vs: Suomi-pöytä Ropeconissa 2012
« Vastaus #1 : Kesäkuu 06, 2012, 08:49:05 »

'Coni tarjoilee demohuoneenesta myyntitilaa tuoreille kotimaisille: http://www.ropecon.fi/pmwiki/index.php/Uutiset/RopeconNostaaTaasPienkustanteetValokeilaan

Kuten Sherlock toisaalla tokaisi, hyllyt alkavat olla tyhjät ja muutaman Punaisen hiekan voimalla ei ole kannattavaa lähteä myyntipöytään satsaamaan.
Punaiset hiekat -Somalia roolipeleissä
saatavana Arkkikiveltä http://www.arkkikivi.net/

Poissa Nelsson

• Northern Realms - pelisuunnittelija
    • Profiili
    • Northern Realms
« Vastaus #2 : Kesäkuu 06, 2012, 12:13:13 »
Pöytien jakaminen kyllä kannattaa varmaan tänä vuonnakin. NR jakaa tänä vuonna pöydän Myrrysmiesten kanssa. Sam!: En ole vielä ehtinyt keskustella suuren valiokunnan tai Myrrysmiesten kanssa, mutta näkisin kohtuullisena sen, että otettaisi Ritarit osaksi NR:n pöydän valikoimaa. Bambukoto tulee sinne myös, jos ehditään painaa, joten olisi tavallaan luonnollista, että Ritarit olisi myynnissä samassa pöydässä. Pitää vielä jutustella tästä!

Poissa Laxi

• RST
  • Pelisuunnittelija - Northern Realms
    • Profiili
    • Northern Realmsin kotisivut
« Vastaus #3 : Kesäkuu 06, 2012, 16:04:06 »
Haa! Ritareita on siis vielä jossain hyllynpohjalla tallessa. Koska en itse palaa Nipponista vielä Ropeconiin mennessä, pyytäisinkin Sam!a varaamaan yhden kopion koska jäi kyseinen opus viime conista jostain syystä hankkimatta. Nelsson varmaankin voi hoitaa pelin sitten minulle henk. koht., riippumatta siitä että kenelle tämä jälleenmyyntioikeus sitten lopulta päätyykään.

Poissa Sam!

• Sami Koponen
    • Profiili
    • Mythopoeia: blogi tarinankerronnasta
« Vastaus #4 : Kesäkuu 09, 2012, 17:02:21 »
näkisin kohtuullisena sen, että otettaisi Ritarit osaksi NR:n pöydän valikoimaa. Bambukoto tulee sinne myös, jos ehditään painaa, joten olisi tavallaan luonnollista, että Ritarit olisi myynnissä samassa pöydässä. Pitää vielä jutustella tästä!

Hyvältä kuulostaa, kiitos tästä!

Älkää muuten erehtykö ottamaan Bambukodosta liian isoa painosta. Itse asiassa tuosta Bambukodon julkaisemista olisi varmaan hyvä keskustella tarkemmin sähköpostilla jossain välissä.
Pyöreän pöydän ritarit - roolipeli sankaruudesta
Pelintekijän blogi: Efemeros

Poissa Assath

• Profiili
« Vastaus #5 : Kesäkuu 12, 2012, 17:59:25 »
Mahtuuko vielä Noitahovia jonnekin? En meinaa vuokrata pöytää omaan käyttöön, mutta maksan mielelläni kyllä osuuteni jos pöytää vuokraa useampi ja voin myös toimia myyntinakissa.

Poissa V

• RST
  • Vastarintaosasto 9
    • Profiili
    • V@Mekanismi
« Vastaus #6 : Kesäkuu 12, 2012, 20:02:35 »
Hei

Diggasin paljon viime vuoden suomipöydästä ja sen ideasta. Yks pöytä on kuitenkin aika vähän myyntitilaa usealle toimijalle - ja Conin hinnoittelu hieman jännä noitten useampien pöytien suhteen.

:-\

Paikalla Nuurori

• Luolamestari
    • Profiili
    • Space Jerusalem
« Vastaus #7 : Kesäkuu 12, 2012, 20:31:15 »
Eikös Ropecon myönnä rahaa suomalaisen roolipelikulttuurin tukemiseen? Kokeilkaa hakea vaikka kimpassa conryltä tukea kattamaan myyntipöytien aiheuttamia kuluja  ;D

Poissa Navdi

• Profiili
« Vastaus #8 : Kesäkuu 12, 2012, 20:43:48 »
Joku järki pihistellä noissa. Eihän noi pöydät muutenkaan maksa paskaakaan.

Poissa Assath

• Profiili
« Vastaus #9 : Kesäkuu 12, 2012, 22:54:41 »
No mulla ainakin ongelma on enemmänkin siinä, että mulla ei itselläni huvita istua myyntipöydän takana kovinkaan isoa osaa Ropeconista. Maistuu vähän turhan paljon työltä. Toisaalta mulla ei myöskään huvita nakittaa kavereita liikaa. Tästä johtuen se viime vuoden Suomipöytä hommeli oli mulle suorastaan passeli. Peli oli kokoajan myynnissä eikä tarvinut itse uhrata kohtuutonta aikaa sen takana jäpittämiseen.

Poissa Miska

• Ironspine
  • *
    • Profiili
    • Ironspine
« Vastaus #10 : Kesäkuu 12, 2012, 23:48:57 »

Totta. Tokihan tuon Assathinkin pointin ymmärtää. Aika paljon menee viikonlopun tarjonnasta ohi jos parhaimmillaan 8h päivästä menee myyntipöydän takana. Siinä tapauksessa jos sattuu olemaan vain yksi tuote myynnissä, voi olla järkevää jakaa pöytä. Mutta jos on epäilys siitä saako 100€ pöytämaksua katettua myynnillä tai muu ohjelma tapahtumassa kiinnostaa enemmän, lienee aihetta harkita kannattaako hoitaa myynti vaikkapa jonkun isomman jälleenmyyjän kanssa vaikka komissiodiilinä, jos mahdollista. Kenenkään ei tarvi istua pöydän takana, eikä tarvi ottaa vastuuta oman tuotteen myynnistä. Silti saattaa myydä muutaman opuksen ja kaikki on kotiin päin.

Tänä vuonna Ironspine muuten jättää väliin kaubamajan touhut, joten meidän kirjoja kannattaa ottaa omaan pöytään myyntiin, jos sellaisia on esimerkiksi sattumalta vaikkapa jälleenmyynnissä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2012, 23:57:52 kirjoittanut Miska »

Poissa Navdi

• Profiili
« Vastaus #11 : Kesäkuu 13, 2012, 00:10:40 »
Tänä vuonna Ironspine muuten jättää väliin kaubamajan touhut, joten meidän kirjoja kannattaa ottaa omaan pöytään myyntiin, jos sellaisia on esimerkiksi sattumalta vaikkapa jälleenmyynnissä.

Eiks Ironspinen tuotteita oo perinteisesti myyty eniten Keltsussa, valuuttana olut? ;)

Poissa Miska

• Ironspine
  • *
    • Profiili
    • Ironspine
« Vastaus #12 : Kesäkuu 13, 2012, 01:15:10 »
Ei ikinä!

Poissa Assath

• Profiili
« Vastaus #13 : Kesäkuu 13, 2012, 14:41:01 »
Oottekos varmoja? Jos kuitenkin otettaisiin pöytä puoliksi? Uskoisin saavani pari kaveria apuun, joten selviytyisin luultavasti puolen conin mittaisesta vahtimisesta. Noitahovin maailmakirjankin pitäisi olla ulkona painosta coniin mennessä (sormet ristiin), joten haluaisin tietenkin kovasti myydä sitä jossain kaubamajan pöydässä.

Poissa Miska

• Ironspine
  • *
    • Profiili
    • Ironspine
« Vastaus #14 : Kesäkuu 14, 2012, 17:17:02 »
Assath: Joo. Kumpikaan, minä tai Samuli, ei päästä tänä vuonna kuin ehkä käymään conissa. Ei pystytä ottamaan pöytää edes puoliksi tänä vuonna.