Foorumi > Roolipelit

Roolipeliskenen salaisuudet paljastuu!

(1/5) > >>

Sherlock:
Pitkällisen tutkimustyön tuloksena olen selvittänyt suomalaisen ropeskenen salaisuuksia.

Mihin Koponen katosi?

Sami Koponen ilmoitti alkuvuodesta häviävänsä roolipeliskenestä ja lopettavansa pelaamisen. Syyksi hän ilmoitti peliseuran puutteen, mutta en uskonut hetkeäkään tuohon naurettavaan selitykseen. Tein muutaman johtopäätöksen (selvisi, että tekijä on vasenkätinen, työskentelee hiilikaivoksessa ja hän ontuu oikeaa jalkaansa), kunnes se selvisi minulle.

Missä Koponen sitten on?

Yksinkertaista, rakas Watson!

Koponen alkuvuodesta jossain päin Suomea

Koponen myöhemmin:

Sherlock:
Onko Mike Pohjola neandertaali?

Täh? Kysyin itsekin, kun sain tämän toimeksiannon. Asiakkaani kuitenkin selitti asiaa tovin, ja otin asian selvitettäväksi.

Hurjimpien teorioiden mukaan Mike Pohjolan oikea nimi ei ole Mike. Selvittelin asiaa, ja minulle selvisi, että hänellä on oikeasti alkukantainen etunimi, joka kiistatta paljastaa hänen olevan neandertaali.

Jaa, että miten?

Yksinkertaista, rakas Watson.

"Mike" Pohjolan talo, jossa nimikyltti oven vieressä

kirjallinen dokumentti, joka viimeistään paljastaa totuuden:

Kuusikeiju:
Onks toi Parlovin ottama kuva jostain Tex Willer-larpista? Tahtoo päästä pelaamaan meksikolaista kätyriä! Onpa komeet propit ollut Pohjolalla.

Koponenkin näkyy löytäneen ison rahan sponsoreita selustaan.  :)

Retris:
Littipeukkua Sherlockille. Hyvät naurut näin keskelle/keskellä yötä.

Sherlock:
Mihin suomalaisten roolipelaajien rahat katoavat?

Pitkään ovat suomalaiset pelintekijät voivotelleet alhaisia myyntilukuja ja haihatelleet menneiden vuosien perään. Tosiasiassa tämä kaikki on ollut vain hämäystä. Suomalaisilla pelintekijöillä menee paremmin kuin koskaan.

Jaa, että mistä tiedän tämän?

Yksinkertaista, rakas Watson.

Roudan maa ja Somalian hiekat ovat myyneet älyttömiä määriä:

http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=201017690

Kuulemieni huhujen mukaan Wille on ostanut Chaosiumin, jotta saisi tehdä CoC:n Suomi-lisäosan.

Burger gamesin ulkomaiden valloitus on ollut odotettua kannattavampaa:

Northern Realmsin tulot näkyvät järkyttävänä törsäyksenä:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta