Kirjoittaja Aihe: Kultasuonet: meta  (Luettu 11557 kertaa)

Poissa Majestic7

• Moderator
  • Liked: 0
  • Yhden miehen aivomyrsky
    • Profiili
Vs: Kultasuonet: meta
« Vastaus #45 : Huhtikuu 09, 2013, 21:29:37 »
Odottelin petroosia ja sitten vähän jäi. Tämä on kyllä ollut yleisesti älyttömän paljon hitaampi kuin odotin, mutta onpa tullut formaattia tutkittua. Aika hauskaa että n. 5 tuntia livenä kestävä shotti vie näin hitosti aikaa ja tilaa tässä formaatissa. Hitaus kyllä jäytää pelin toimivuutta ja yleistä motivaatiota aika rankasti.

Poissa Majestic7

• Moderator
    • Profiili
« Vastaus #46 : Huhtikuu 28, 2013, 16:38:12 »
On aika selvää, että tämä on nyt kuolla kuupahtanut. Sama siis suorittaa virallinen armonlaukaus. En ole aikaisemmin testannut tällaista peliformaattia, joten tuli se tehtyä. Täytyy sanoa, että foorumipelit kyllä sukkaavat älyttömän hitautensa takia. Tämä shotti kestäisi livenä vedettynä 4-6 tuntia ja täällä jumitti älyttömästi. Osittain kyse lienee tietysti allekirjoittaneesta; jos olisi vetänyt enemmän foorumipelejä, osaisi varmaan rytmittää pelin paremmin ja tietää paremmin milloin ratakiskottaa. Tällaisenaan oli ihan mielenkiintoinen kokeilu, kiitos osallistuneille. Saa antaa mielellään yleistä palautetta.

Pitää vielä jossain vaiheessa testata virtuaalipelipöydän/skypen/tms kautta vetäminen, mutta tähän mennessä kallistun vahvasti kasvokkain pelaamisen puoleen. Etäpelaaminen ei vaikuta vaivan arvoiselta. 

Poissa Sope

• RST
  • Liked: 2
  • Pelisuunnittelija - Myrrysmiehet Oy
    • Profiili
« Vastaus #47 : Huhtikuu 28, 2013, 16:57:51 »
Ymmärrän. Tahti on tuskainen ja hiipuminen harmittaa, mutta itseäni harmittaa myös avoimeksi jääneet. Kysymykset. Kuka? Mitä? Häh?

Se on hyvän seikksilun merkki, jos tulee sellainen tunne, että tahtoo tietää lisää. Tästä tuli.

Voitko mahdollisesti lähettää seikkialun mulle sähköpostiin? Jää muuten vaivaamaan mieltä tietyt jutut.
”Tuli ei polta tuttuansa”

Poissa SnowDog

• Profiili
« Vastaus #48 : Huhtikuu 28, 2013, 20:45:13 »
Komppaan Sopea, olisi hyvin mielenkiintoista tietää mikä oli homman nimi.

Harmi, että peli jäi kesken, mutta on tietysti parasta, että homma virallisestaan siinäkin tapauksessa.

Itse olen ollut vain pelaajana foorumipeleissä. Yksi pitkä kampanja taisi kestää yli vuoden reaaliaikaa kolmella pelaajalla. En tiedä miten se selvisi jopa alkupään tapahtumien katoamisesta Majatalon ylläpito-tilanteessa tapahtuman mokan takia. Se saatiin kuitenkin hienosti loppuun. Sitten oli pari vielä lyhyempää yritystä, eli sinällään päästiin tässä aika pitkälle.

Palautteeseen... Tilannekuvaukset olivat värikkäitä ja tunnelmaa luovia. Samoin kuin muutamat kuvat ja äänimaailmakin. Kerrassaan mahtavia ja kartatkin vähintään ajoivat asiansa. Luulen että tiukempi tilanteen ohjaaminen olisi auttanut pitämään homman hanskassa. Ehkä meillä pääsi vähän rönsyilemään kun yritettiin tuoda esille tuota hahmojen luonnetta jne. Itse jäin ehkä vähän sille tielle, enkä oikein tiennyt kuinka edetä. Tarkoitus oli joka tapauksessa mennä sinne hautaan "skenaarion mukaisesti" ja koska oikeasti halusin tietää mitä siellä on. Abraham olisi luultavasti oikean tulkintani mukaan päättänyt, että nyt on hyvä aika palata helpomman elämän pariin, mutta se on sellaista.

Hyvää settiä joka tapauksessa ja kiitos pelistä!

Poissa Majestic7

• Moderator
    • Profiili
« Vastaus #49 : Huhtikuu 29, 2013, 12:39:19 »
Muistiinpanoni ovat liian hajanaisia jaettavaksi, mutta olen aikonut kirjata tästä ihan oikean seikkailun joskus (tm). Voin joko kertoa lyhyesti tässä ketjussa mistä oli kyse (mikä on aina vähän latistavaa). Vaihtoehtoisesti voitte tulla pelaamaan sen livenä Ropeconissa jos en tänä vuonna päädy vetämään pelkästään uutta materiaalia, heh.

Poissa Sope

• RST
  • Liked: 2
  • Pelisuunnittelija - Myrrysmiehet Oy
    • Profiili
« Vastaus #50 : Elokuu 11, 2013, 17:53:40 »
En päässyt/ehtinyt. Voitko laittaa mulle vaikka privalla juonitiivistelmän?
”Tuli ei polta tuttuansa”