Kirjoittaja Aihe: Playground Magazine  (Luettu 1128 kertaa)

Poissa juhana

• Liked: 0
    • Profiili
Playground Magazine
« : Syyskuu 16, 2010, 10:40:47 »
Playground on pohjoismainen, neljä kertaa vuodessa ilmestyvä aikakauslehti, jonka aiheena on larpit ja pöytäpelit. Ideana on keskittyä uusiin, mielenkiintoisiin, alaa uudistaviin ja kummallisiin peleihin.

Eka numero tulee ulos ensi vuoden alussa. Sitä työstetään paraikaa.

Playgroundin päämaja on Norjassa, mutta kielenä on englanti. Tarkoitus on käsitellä ilmiöitä joka puolella Pohjoismaissa ja niiden ulkopuolellakin. Päätoimittajana on pelisuunnittelija Matthijs Holter (Draug, Society of Dreamers).

Toimituksessa on mukana porukkaa Norjasta, Taskasta ja Suomesta. "Suomi-tiimissä" on mukana minä ja Laura Kalli.

Jos haluat kirjoittaa, valokuvata tai piirtää lehteen, ota yhteyttä: jlp@iki.fi Uudet näkökulmat ovat aina tervetulleita.

Tällä hetkellä Playground kaipaa ennen kaikkea ihmisiä, jotka ymmärtävät jotain myynnistä ja levityksestä. Suomeen pitäisi saada lehdelle jonkinlainen markkinointi. Jos tällainen meininki kiinnostaa, ja löytyy halua edistää pohjoismaista roolipelaamista myymällä mainoksia ja järkkäämällä jälleenmyyntiä, ota yhteyttä. (Ei varmaan tule yllätyksenä, että tää ei ole niitä projekteja joissa maksetaan palkkaa...)

Poissa petroos

• Profiili
Vs: Playground Magazine
« Vastaus #1 : Syyskuu 16, 2010, 11:04:33 »
Ottamatta kantaa mitä tuo lehti kaipaa niin mä kaipaan osotetta mihin jättää kestotilaus, ASAP :)

Poissa juhana

• Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 16, 2010, 11:17:24 »
Arvostamme asennettanne, hyvä herra  :)

Mä pistän tänne detaljia heti kun ollaan saatu tilaussysteemit kasaan.

Poissa Revontuli

• Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 18, 2010, 22:06:09 »
Mahtavaa Juhana ja Laura ja ulkomaalaiset! Oon mieluusti mukana jollain lailla :)
Myrskyn sankarit - Suurkuninkaan miekka ilmestyy Ropeconissa.
http://www.myrskynsankarit.fi/
http://www.facebook.com/myrskynsankarit