Kirjoittaja Aihe: Peli 1  (Luettu 32720 kertaa)

Poissa Nuurori

  • Viestejä: 1368
  • Liked: 0
  • Pelinjohtaja on HERRA
    • Profiili
    • Space Jerusalem
Vs: Peli
« Vastaus #30 : Kesäkuu 27, 2012, 00:43:45 »
"Metsästä kuuluva ammuskelu saattaisi herättää kiusallisia epäilyksiä hitaammissakin jätinaivoissa, ei, meidän täytyy toimia paljastumatta, tai käy kalpaten. Säästä luotisi siihen suunnitelman osaan, johon toivottavasti emme joudu turvautumaan"

"Fairn, mitä sanot, olisiko sitä paikkaa, jossa jätit pitävät lehmiään, mahdollista lähestyä suojassa? Sanotaan kivenheiton päähään"

Poissa Mixula

  • Viestejä: 130
  • Liked: 0
  • "Tiedän monia asioita, jotka kuuluvat asiaan."
    • Profiili
    • Tervetuloa Mixulaan!
Vs: Peli
« Vastaus #31 : Kesäkuu 27, 2012, 11:35:38 »
"Hehee, Trog heittää kiviä tosi hyvin."
Mutta la-la-la-la-la-Laurelinella / on tuolla taivaalla muita hommia / ei se jouva luuhaan Haukiputtaalla / mun vissiin täytyy joku toinen katella.

Poissa Gastogh

  • Viestejä: 1321
  • Liked: 0
    • Profiili
Vs: Peli
« Vastaus #32 : Kesäkuu 27, 2012, 16:34:20 »
"En nähnyt karjaa sieltä missä nyt olin katsomassa," Fairn sanoo. "Ne saattoivat olla makuulla jonkin sortuneen seinän suojassa, tai sitten jättiläiset ovat viskoneet niitä pataansa. En kuitenkaan kannata tätä suunnitelmaa; en usko, että niitä saisikaan pelkällä laukausella juoksemaan päätä pahkaa pilkkopimeään metsään. Ne saattavat uhattuina vain jähmettyä piiriin karkuun juoksemisen sijaan, emmekä edes tiedä kuinka hyvin jättiläiset näkevät hämärässä."

Poissa Nuurori

  • Viestejä: 1368
  • Liked: 0
  • Pelinjohtaja on HERRA
    • Profiili
    • Space Jerusalem
Vs: Peli
« Vastaus #33 : Kesäkuu 27, 2012, 22:46:13 »
Tietoinen Mies melkein tuohtuu Fairnin epäuskosta: "Uskomattomilla mentaalisilla kyvyilläni saan kyllä suostuteltua parit lehmät vaikka heittämään volttia, jos vain pääsen tarpeeksi lähelle, mutta ensiksi pitäisi tietysti löytää ne lehmät. Mennään tällä kertaa yhdessä katsastamaan se tilanne turvallisen matkan päästä, ja jos näyttää siltä, ettemme voi toimia turvallisesti, jatketaan matkaa"

Poissa Gastogh

  • Viestejä: 1321
  • Liked: 0
    • Profiili
Vs: Peli
« Vastaus #34 : Kesäkuu 27, 2012, 23:32:34 »
Fairn puistelee hieman päätään mutta kääntyy menemään. "Seuratkaa hiljaa, ainakin parhaanne mukaan." Ainakin hän pystyisi helpoiten juoksemaan karkuun, jos asiat menisivät huonosti.

Hän johdattaa muut samaan paikkaan kuin viimeksi.

Poissa Tommi Brander

  • Moderator
  • *****
  • Viestejä: 762
  • Liked: 3
  • Amatööri
    • Profiili
    • Cogito, ergo ludo
Vs: Peli
« Vastaus #35 : Kesäkuu 29, 2012, 22:37:29 »
Ryhmä sekä muuli hiipivät läpi pimeän metsän, toiset hiljaisemmin, toiset vähän vähemmän hiljaisesti. Metsän läpi jättiläisten tuli ja pata näkyvät yllättävän kaukaa, ja pian päästään kärrytien varteen. Viitisen metrin päässä seisoo jättieukko sauvansa kanssa - hänet kaikki näkevät. Leonin varusteet kilahtelevat toisiaan vastaan hänen pysähtyessään, ja jopa jättiläinen tuntuu sen kuulevan - ainakin se huutaa jotain teidän suuntaanne kääntyessään. Jätitär näyttää kovin valmiilta iskemään sauvallaan tunkeilijoita, asennosta päätellen.

Tulella porisevaan pataan, jossa tuoksusta päätellen porisee ainakin kasviksia ja lihaa, matkaa on noin kahdeksan metriä, tiellä nukkuvaan jättiläiseen ja valtaviin säkkeihin hiukan enemmän, ja pellossa röhnöttäviin vielä vähän enemmän.

Tietoinen mies ymmärtää jättiläisen huudon: "Mä tiiän et te ootte siäl! Esiin vaan!" Muut eivät sitä ymmärrä.
Etsitkö peliseuraa Jyväskylästä? Ota yhteyttä. (Voin myös välittää Joensuuta koskevia pyyntöjä.)

Poissa Mixula

  • Viestejä: 130
  • Liked: 0
  • "Tiedän monia asioita, jotka kuuluvat asiaan."
    • Profiili
    • Tervetuloa Mixulaan!
Vs: Peli
« Vastaus #36 : Kesäkuu 30, 2012, 11:49:27 »
Kaikki kuulevat natinaa, kun Trogin jousi jännittyy.
Mutta la-la-la-la-la-Laurelinella / on tuolla taivaalla muita hommia / ei se jouva luuhaan Haukiputtaalla / mun vissiin täytyy joku toinen katella.

Poissa Nuurori

  • Viestejä: 1368
  • Liked: 0
  • Pelinjohtaja on HERRA
    • Profiili
    • Space Jerusalem
Vs: Peli
« Vastaus #37 : Kesäkuu 30, 2012, 13:16:39 »
Trog kuulee äänen päässään: "malta".

Tietoinen Mies puhuttelee sen jälkeen jättinaista niin, että tämä kuulee padassa olevien lihojen huutavan: "HETKI LYÖ, OTA PERHEESI JA JUOKSE KOHTI POHJOISTA [vastakkaiseen suuntaan meistä] ÄLÄKÄ KATSO TAAKSESI!"

Poissa Gastogh

  • Viestejä: 1321
  • Liked: 0
    • Profiili
Vs: Peli
« Vastaus #38 : Heinäkuu 01, 2012, 15:26:29 »
Huudon kuullessaan Fairn jähmettyy paikalleen, tiukentaa otettaan jousestaan ja asettaa siihen nuolen. Ei tuosta remakasta voinut erehtyä. Hän pysyy paikallaan ja katsoo mitä tapahtuu.

Poissa Tommi Brander

  • Moderator
  • *****
  • Viestejä: 762
  • Liked: 3
  • Amatööri
    • Profiili
    • Cogito, ergo ludo
Vs: Peli
« Vastaus #39 : Heinäkuu 04, 2012, 06:30:26 »
Leon katselee ympärilleen, Trog ja Fairn valmistelevat jousensa, Tietoinen tuijottaa pimeään.

Jättiläinen kääntyy padan puoleen, murahtaa sille jotain lyhyttä, ja poimii sitten toisesta päästä palavan pöllinpätkän, jonka viskaa metsään Leonia kohti. Se vähän töytäisee häntä, mutta panssari suojaa mokomilta kolhuilta. Metsässä Leonin vieressä palaa pöllinpätkä (tuli hieman yllättävästi rohkaistui ilmalennosta), liian suuri kunnolla heitettäväksi, mutta helposti siirrettävissä.

Tiellä maannut jättiläinen ja toinen pellossa nukkunut nousevat istumaan leveästi haukotellen. Tiellä maannut kysyy jotain jättiläisnaiselta.

Tietoinen ymmärtää edelleen jättiläisiä: Naisen murahdus kuului "En." Tiellä istuvan kysymys: "Äiti, mitä tapahtuu?"
Etsitkö peliseuraa Jyväskylästä? Ota yhteyttä. (Voin myös välittää Joensuuta koskevia pyyntöjä.)

Poissa Orthas

  • RST
  • Viestejä: 264
  • Liked: 0
    • Profiili
Vs: Peli
« Vastaus #40 : Heinäkuu 04, 2012, 10:53:31 »
Näyttääkö maa/kasvusto siltä että se pian syttyy pöllistä vai arveleeko Leon että pölli jää palamaan paikalleen rauhassa?

Leon koittaa pysyä pöllin lähistöllä, valon ulkopuolella, käyttäen hyväkseen kirkasta valoa jotta häntä olisi vaikeampi nähdä. Kilpi ja ladattu pistooli  valmiina, miekka vyöllä. Reppu oli tarkoitus jättää leiriin mutta jos on mukana niin sitten on.

Poissa Mixula

  • Viestejä: 130
  • Liked: 0
  • "Tiedän monia asioita, jotka kuuluvat asiaan."
    • Profiili
    • Tervetuloa Mixulaan!
Vs: Peli
« Vastaus #41 : Heinäkuu 04, 2012, 11:22:03 »
Trog tähtää jättiläisäitiä jousellaan valmiina ampumaan heti, kun tämä tekee uuden uhkaavan liikkeen.
Mutta la-la-la-la-la-Laurelinella / on tuolla taivaalla muita hommia / ei se jouva luuhaan Haukiputtaalla / mun vissiin täytyy joku toinen katella.

Poissa Gastogh

  • Viestejä: 1321
  • Liked: 0
    • Profiili
Vs: Peli
« Vastaus #42 : Heinäkuu 04, 2012, 12:49:28 »
"Tämä oli huono idea," Fairn mutisee hädin tuskin kuuluvasti, pakittaen hiljaa pois valosta ja takaisin metsäänpäin.

Poissa Orthas

  • RST
  • Viestejä: 264
  • Liked: 0
    • Profiili
Vs: Peli
« Vastaus #43 : Heinäkuu 04, 2012, 13:45:16 »
Jos Leon huomaa että Fairn perääntyy, hänkin lähtee hiljakseen perääntymään, niin että tuli jää itsensä ja jättien väliin. Hän ei aio jäädä viimeisenä kiinni.

Poissa Tommi Brander

  • Moderator
  • *****
  • Viestejä: 762
  • Liked: 3
  • Amatööri
    • Profiili
    • Cogito, ergo ludo
Vs: Peli
« Vastaus #44 : Heinäkuu 04, 2012, 14:33:52 »
Pölli tuskin sytyttää mitään, Leon arvelee, ja hän kyllä huomaa Fairnin perääntyvän. Leonin reppu on leirissä.
Etsitkö peliseuraa Jyväskylästä? Ota yhteyttä. (Voin myös välittää Joensuuta koskevia pyyntöjä.)