Kirjoittaja Aihe: [Bliaron] Magia  (Luettu 10690 kertaa)

Poissa Nelsson

  • Moderator
  • *****
  • Viestejä: 300
  • Liked: 2
  • Northern Realms - pelisuunnittelija
    • Profiili
    • Northern Realms
[Bliaron] Magia
« : Elokuu 08, 2011, 17:37:14 »
Bliaronin magiajärjestelmä on suunniteltu modulaariseksi, mutta mahdollisimman kevyeksi ja nopeaksi. Perustekniikat kattavat laajan valikoiman erilaisia loitsuja, ja niiden kirjassa esiintyvien core-versioiden pelitestaamiseen on käytetty valtavasti aikaa. Siitäkään huolimatta kaikkea ei olla voitu kirjassa selittää, joten tämä thread pyrkii vastaamaan niihin kysymyksiin, joita magian käytössä tulee vastaan.

Tämän threadin tarkoituksena on siis kerätä listaa Bliaronissa käytettävistä taioista, erilaisista perustekniikoiden yhdistelmistä, kustomoiduista magiatekniikoista, house ruleista koskien magiaa jne. Muutamia esimerkkitaikoja on nähtävillä kirjan lisäksi myös palaute-topicissa

Jumaluus (5 TRP)
* loitsu
Yhdistämällä 1 TRP tekniikkaa Ajatus, telepatia (vahvistaa mielessä vallitsevaa tunnetilaa), 1 TRP Aistit, illuusio (illuusio, joka huijaa yhtä aistia), sekä 3 TRP tekniikkaa Liike, kontrolli (hallittu levitaatio), hahmo voi saada itsensä vaikuttamaan jumalalta. Hän nousee yhtäkkiä ilmaan levitoiden, illuusio aiheuttaa kirkkaan valonhohkan, joka vahvistaa hahmon vaikuttavuutta, ja 1 TRP-taso ajatusmagiaa vahvistaa juuri oikeaan aikaan ympärillä olevien ihmisten tunnetilaa (esim. pelko, kunnioitus, yllättyneisyys, innostus).
 
Kylmämurskaus (2 TRP +)
* loitsu
 Yhdistämällä 1 TRP tekniikkaa lämpötila, kylmyys sekä 1 TRP tuho, kaaos -tekniikkaa, maagi saa aikaan taian, joka jäädyttää kohteen, ja välittömästi hajottaa sen jäätyneen rakenteen. Normaalisti taika aiheuttaisi taitotarkastuksen ja vaikeustason erotuksen +2 vahinkoa, sekä antaisi -1 haitan tulevan kohtauksen ajaksi. Jos kylmämurskauksen kohdistaa jo valmiiksi viileään esineeseen, se luultavasti säpälöityy palasiksi kerralla. Jos taikaan kohdistaa enemmän tekniikkaa kylmyys, on mahdollista jäädyttää myös lämpimämpiä, jopa eläviä kohteita.

Mestariläpäisy (2 TRP)
* loitsu
 Yhdistämällä liikemagian tekniikkoja voima ja suorituskyky, maagi saavuttaa yhtäaikaisesti kohonneen ketteryyden (+1 Ketteryys) ja saa +2 lisää iskunsa vahinkoon. Toistaalta taikaa voi myös käyttää mestaritorjuntana, jolloin voima-tekniikkaa ohjataan vastustajan aseeseen, mikä tekee aseella lyömisestä käytännössä mahdotonta (tätä varten pelinjohtaja voi antaa esim. -2 haitan hyökkääjän iskuun).

Tuhomagian taikasuoja -tekniikka "Verhona" (1 - 5 TRP)
* sovellus perustekniikasta
 Koska taikasuoja tuhoaa kaikkea magiaa, voi sitä käyttämällä vaientaa muuta lähistöllä tapahtuvaa taikuutta. Taikasuoja tuhoaa taiasta ulos sinkoutuvat henget ennen kuin vihamieliset maagit havaitsevat toisen taian. Näin luodaan verho, joka vähentään loitsun havaitsemisen kuuluvuutta käytetyn TRP-asteen verran.
Tätä tekniikkaa on pelitestattu useissa peleissä, ja on tulkinnanvaraista "kuuluuko" taikasuojan käyttö lähistöllä oleville maageille. Kirjan säännöstössä ei mainita erikseen, ettei taikasuoja kuuluisi itsessään. Se voi siis peittää toista taikaa, mutta myös voimakas verhoaminen itsessään on lähtökohtaisesti havaittava taika. Koska magia on kuitenkin henkien kanssa keskustelua, pelinjohtaja voi tässä tilanteessa käyttää house rulea, että jos taiassa onnistuu reilusti (eli heitetty noppatulos on 1-2 pistettä suurempi kuin vähimmäisvaatimus), taikasuoja/verhoaminen itsessään ei kuulu kauemmas.

Elämämagialla vahingoittaminen (1 - 5 TRP)
* sovellus perustekniikasta
Kyllä, systeemissä on porsaanreikä, että jos hahmo on voimakas, muttei hallitse elämämagiaa, voi hän aiheuttaa melko suurella varmuudella vahinkoa käyttämällä tekniikkaa elämä, parantaminen. Parannustaiassa epäonnistuminenhan aiheuttaa tunnetusti vahinkoa, ja kun sitä ei osaa, vahinkoa tulee varmasti. Toisaalta maagi, joka hallitsee elämämagiaa, voi tarkoituksella yrittää tuhota samalla tyylillä - tällöin nopea house rule on käyttää samaa tekniikkaa siten, että onnistuessaan hahmo aiheuttaa vahinkoa (ovelasta kikasta pelinjohtaja voi palkita vaikkapa +2 vahinkobonarilla).

Raaka magia (1 - 5 TRP)
* uusi tekniikka
 Vahva, mutta taitamaton maagi, voi panikoidessaan yhdistää oman sielunsa hengen, sekä massan lähiympäristön henkiä raa'an magian kimpuksi, joka manifestoituu ulvovana kirkkaan valkoisena taikamuodostelmana, joka ohjautuu karkeasti maagin osoittamaan suuntaan. Yhdistämällä tasapuolisesti kaikkia magian tekniikoita, maagi myös menettää herkästi kontrollin taikuudestaan. Taika aiheuttaa jonkin suhteellisen vahvan, yllättävän ja absurdin maagisen efektin, vahingoittaa kaikkea elävää ympärillään jollain radikaalilla tavalla. Voi aukaista vaikka ulottuvuusportaalin.
Tätä tekniikkaa ei ole suoraan kirjan säännöstöstä luettavissa, mutta se sopii magian toimintaan ja kuvaukseen, joten miksikäs ei.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2012, 15:16:59 kirjoittanut Nelsson »

Poissa Samuli.A

  • Ironspine
  • *
  • Viestejä: 77
  • Liked: 0
  • Ironspine
    • Profiili
Vs: [Bliaron] Kustomoidut taiat
« Vastaus #1 : Elokuu 09, 2011, 20:02:18 »
Pakko kysyä, ku toi Ironspinen kappale Bliaronista on vielä Miskalla, et ku tekee jonkun loitsun ni montako laskutoimitusta pitää pelaajan/pelinjohtajan tehdä, ennen ku sitä noppaa heitetään?

Joo tää kuulostaa ihan tyhmältä kysymykseltä ja sitä se varmaan onkin, mut mua alko kiinnostamaan tämän luettuani.

vaikka esim. tällänen loitsu:

"Tulipallo", 50 metriin ja sit vielä ulkona satais vettä ku Esterin...
Casteri vois olla sellasta perustasoa, jos sillä on merkitystä.


-Samuli-




 
Samuli of Ironspine

Poissa Nelsson

  • Moderator
  • *****
  • Viestejä: 300
  • Liked: 2
  • Northern Realms - pelisuunnittelija
    • Profiili
    • Northern Realms
Vs: [Bliaron] Kustomoidut taiat
« Vastaus #2 : Elokuu 09, 2011, 21:16:41 »
IN SHORT: :o

Tulipallo (loitsu)

Tulipallo on geneerinen fantasiatulipallo.
 
1) Päätä kuinka kuuman ja voimakkaan tulipallon haluat. Käytä taikaan 1-5 TRP lämpötila-tekniikkaa. Esimerkiksi 2 TRP, jolloin taika tekee erotus+2 vahinkoa.
 
2) Päätä kuinka nopeasti taika liikkuu. Tähän on olemassa tarkemmat säännöt, jotka julkaistiin netissä tekniikassa nimeltä magialiike. Siinä on määritelty tarkasti, kuinka vaikeaa tulipalloa on väistää jne. Peruskirjan säännöstö kertoo, että "liikemagialla voi saada muun taikuuden liikkumaan", joten jos tarkempi tekniikka ei ole käsillä, pelinjohtaja soveltaa: 1 TRP liikemagiaa = taika liikkuu.
 
3) Laske taian vaikeustaso 7 (perus) + 2 (lämpötila) + 1 (liike) = 10.
 
4) Heitä noppaa, laske onnistuminen.
 
Heitetään magiavoima-ominaisuuden verran kymmensivuisia noppia, esimerkkihahmo Muharin magiavoima on 3, joten hän heittää 3d10. Tulee 1, 1 ja 9. Koska Muharin lämpötilamagian taito on 4, saadaan luvuksi 9 + 4 = 13. Taika tekee erotus (3) + 2 = 5 pistettä vahinkoa, ja sytyttää kaiken matkalleen osuvan palamaan. Tulipalloa voi väistää.
 

Lainaus käyttäjältä: Nelsson
Laaja vastaus Samulin kysymykseen. Kolme versiota samasta loitsusta.

1) Loitsuja luodaan ostamalla taikoihin eri magianlajien tekniikoita 1 - 5 taianrakennuspisteellä (TRP). Maagin magiavoima-ominaisuus määrittää kuinka monta TRP-pistettä voi taikaan enintään käyttää. Jokainen ostettu tekniikan taso myös nostaa vaikeustasoa pisteellä.

2) Erikseen on kolme yleistä tekniikkaa, jotka käsittelevät taikojen yleisiä ominaisuuksia. Nämä tekniikat nostavat taian vaikeustasoa tai kuluttavat taiasta yhden TRP-pisteen (ei molempia).

Tuliräjähdys (loitsu)
 
Tuliräjähdys on taika, jossa on tulta ja sen kohde on kaukana. Se ei ole tulipallo, joka lentäisi koko taistelukentän halki. Otan tämän taian esimerkiksi, koska se on yksinkertaisin lämpötilamagian ja etäisyyden sovellutus. Jos haluat tulipalloja, hyppää seuraavaan taikaan.
 
1) Päätä kuinka kuuman ja voimakkaan tulen haluat. Eli käytä taikaan 1-5 TRP lämpötila-tekniikkaa. Magiavoima-ominaisuutesi on maksimaalinen taian voimakkuus. TRP-arvo kuvaa taian voimakkuutta, sen raakaa voimaa, siihen sitoutunutta energiaa.
 
Esimerkkimaagimme Muhar valitsee nyt taikaan 2 TRP:tä lämpötila-tekniikkaa. Se tarkoittaa, että taika sisältää selkeitä tulilieskoja, mutta ei vielä roihua suunnattomasti. Tekee erotus + 2 vahinkoa.
 
2) Koska taika tulee noin 50m päähän, lisää 2-3 tasoa tekniikkaa etäisyys. Tekniikan tasot on määritelty siten, että kaksi tasoa on enintään noin kivenheiton päässä taikojasta, kolme tasoa on enintään kuuloetäisyyden päässä taikojasta.
 
Pelinjohtajan mielestä kohde 50m päässä ei ole kivenheittoetäisyydellä, joten esimerkkimaagimme Muhar käyttää taikaan 3 tasoa etäisyys-tekniikkaa. Se tarkoittaa, että taian vaikeus nousee kolmella. Taian TRP-taso on silti edelleen 2; Etäisyystekniikka ei nosta taian TRP-tasoa.
 
3) Laske taian vaikeustaso 7 (perus) + 2 (lämpötila) + 3 (etäisyys) = 12.
 
4) Heitä hahmon magiavoiman verran noppia, ja laske onnistuminen.
 
Muharin magiavoima on 3, hän heittää siis 3d10, josta tulee 2, 5 ja 9. Muharin lämpötilamagian taito on 4. Muharin noppatulos on siis 9 + 4 = 13. Taika onnistuu, eli Muharin haluamassa kohteessa syttyy yllättäin suurehkot tulilieskat. Taikaa ei voi väistää, ja se tekee erotus (1) + 2 = 3 pistettä vahinkoa, ja sytyttää kohteen palamaan.
 
Kommentti: Loitsu on taistelutaikana aika lusmu. Sen pääpaino on siinä, että lieskat alkavat yllättäin kaukana taikojasta. Kohde syttyy palamaan, mutta kukaan lähiympäristössä ei voi tunnistaa suoraan taikojaa. Joku taikoi, mutta missä?

Tulipallo (loitsu)
 
Tulipallo on geneerinen fantasiatulipallo.

 1) Päätä kuinka kuuman ja voimakkaan tulipallon haluat. Käytä taikaan 1-5 TRP lämpötila-tekniikkaa.

Muhar ei ollut tyytyväinen edelliseen taikaan, ja yrittää toista lähestymistapaa. Hän käyttää pohjana edelleen 2 TRP:tä lämpötila-tekniikkaa.

2) Päätä kuinka nopeasti taika liikkuu. Tähän on olemassa tarkemmat säännöt, jotka julkaistiin netissä tekniikassa nimeltä magialiike. Siinä on määritelty tarkasti, kuinka vaikeaa tulipalloa on väistää jne. Peruskirjan säännöstö kertoo, että liikemagialla voi saada muun taikuuden liikkumaan, joten jos tarkempi tekniikka ei ole käsillä, pelinjohtaja soveltaa: 1 TRP liikemagiaa = taika liikkuu.

3) Laske taian vaikeustaso 7 (perus) + 2 (lämpötila) + 1 (liike) = 10.
 
4) Heitä noppaa, laske onnistuminen.

Heitetään magiavoima-ominaisuuden verran kymmensivuisia noppia, siis Muhar heittää edelleen kolmea noppaa. Tulee 1, 1 ja 9. Koska Muharin lämpötilamagian taito on 4, saadaan luvuksi edelleen 9 + 4 = 13. Taika tekee erotus (3) + 2 = 5 pistettä vahinkoa, ja sytyttää kaiken matkalleen osuvan palamaan. Tulipalloa voi väistää.

Kommentti: Loitsu on maailman geneerisin tulipallo, se vahingoittaa reilusti, sillä on pitkä ulottuvuus ja se sytyttää asioita palamaan. Ihan käypä geneerinen loitsu vaikka taistelussa. Se ei kuitenkaan kuvasta sitä, mitä tulimagia voi parhaimmillaan taistelussa olla. Siksi esittelen vielä Muharin spesiaalin, jota hän luultavammin käyttäisi taistelussa.
 

Muharin viimeinen raivotulipallo (loitsu)
 
 Koska Muhar on maagiksi "vain" keskivertotasoa magiavoima-ominaisuudeltaan, ja kohtalainen taidoiltaan, hänen taikansa ovat usein melko rajoittuneita. Paniikkitilanteessa Muhar voi kuitenkin pakottaa raivolla henkiä ympärillään tottelemaan häntä. Raivolla saa käyttöön yhden ylimääräisen TRP-pisteen jokaista otettua kahta vahinkopistettä kohden. Muharilla on 11 kestopistettä, josta jäljellä on 7. Paniikki alkaa iskeä, kun taistelu käy yllättäin häntä vastaan.

Muhar käyttää raivoa saadakseen taikaan 3 TRP lisää raakaa voimaa. Muhar ottaa samalla 6 pistettä lisää vahinkoa, ja on siten itsekin lähellä kuolemaa. Hän käyttää taikaan 5 TRP-pistettä lämpötila-tekniikkaa ja 1 TRP:n liikemagiaa, mikä tarkoittaa käytännössä hirvittävää superkuumaa korvennustulipalloa. Taian vaikeustaso on 7 (perus) + 5 (lämpötila) + 1 (liike) = 13. Nopista tulee 6, 7 ja 9. Lämpötilamagian taito on 4, joten lopputulos on 9 + 4 = 13.  (Muharin pelaaja ihmettelee kun aina tulee ysejä). Taika onnistuu, tulipallo tekee 8 pistettä vahinkoa, korventaa kaiken taistelijan päältä. Henget eivät tykkää pakottamisesta, joten Muharille seuraa jatkossa tästä ongelmia.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2011, 21:54:17 kirjoittanut Nelsson »

Poissa Samuli.A

  • Ironspine
  • *
  • Viestejä: 77
  • Liked: 0
  • Ironspine
    • Profiili
Vs: [Bliaron] Kustomoidut taiat
« Vastaus #3 : Elokuu 10, 2011, 08:08:12 »
Kiitos valaisevasta esimerkistä.
Sain nyt pareman kuvat Bliaronin taikajutuista.

-Samuli-
Samuli of Ironspine

Poissa Nelsson

  • Moderator
  • *****
  • Viestejä: 300
  • Liked: 2
  • Northern Realms - pelisuunnittelija
    • Profiili
    • Northern Realms
Vs: [Bliaron] Kustomoidut taiat
« Vastaus #4 : Elokuu 29, 2011, 21:33:17 »
Tämmöinen pre-release kiireisimmille... Auttanee ainakin ensi viikonlopun peleissä.

Pikamagiataulukot v 0.1
- magiatekniikat jokaisesta magianlajista
- lyhyet ja ytimekkäät kuvaukset tasojen eroista


Poissa Orthas

  • RST
  • Viestejä: 264
  • Liked: 0
    • Profiili
Vs: [Bliaron] Kustomoidut taiat
« Vastaus #5 : Elokuu 30, 2011, 00:02:20 »
Saisko noita kompaktimmaksi? Ideaali varmaankin olisi se että olisi yhdellä tai kahdella sivulla kaikki. Nyt ne ovat vain kopioituja pelikirjasta joten hyötyä kirjasta katsomiseen on vähän. Mulla ainakin olisi enemmän käyttöä kunnon taulukolle josta on nopea katsoa kuin pariin sivuun kopioituna kirjasta.

Navdi

  • Vieras
Vs: [Bliaron] Kustomoidut taiat
« Vastaus #6 : Elokuu 30, 2011, 03:52:28 »
Yksi tulipalloloitsu vaatii neljän kohdan selostuksen ja ainakin pari laskutoimitusta?


Seriously?

Poissa Nelsson

  • Moderator
  • *****
  • Viestejä: 300
  • Liked: 2
  • Northern Realms - pelisuunnittelija
    • Profiili
    • Northern Realms
Vs: [Bliaron] Kustomoidut taiat
« Vastaus #7 : Elokuu 30, 2011, 08:02:01 »
Saisko noita kompaktimmaksi? Ideaali varmaankin olisi se että olisi yhdellä tai kahdella sivulla kaikki. Nyt ne ovat vain kopioituja pelikirjasta joten hyötyä kirjasta katsomiseen on vähän. Mulla ainakin olisi enemmän käyttöä kunnon taulukolle josta on nopea katsoa kuin pariin sivuun kopioituna kirjasta.

Kiitos palautteesta. Kyllä noita pystyy varmasti vielä tiivistämään. Tekniikoita on kuitenkin melkoisesti, ja täytyy säilyttää jonkinlainen selkeys tuossa. Ensi versioon koitan vielä tiivistää. Ja ei tuo muuten ihan suoraan pelikirjasta kopioitua ole.. Tiivistettyä, mutta ei vielä tarpeeksi... Ja onhan siellä magialiike uutena tekniikkanakin.

Yksi tulipalloloitsu vaatii neljän kohdan selostuksen ja ainakin pari laskutoimitusta?


Seriously?

Kyllä, kun vaiheet väännetään rautalangasta. Huomattavasti nopeampaa olisi käyttää loitsulistoja, tai tokikin systeemi voisi olla suoremmin taistelupainotteinen, jolloin tulipallot sun muut olisivat luettavissa suoraan yhdestä tekniikasta. Monipuolisuus hieman monimutkaistaa pelijärjestelmää, mutta jonkinlainen välimaasto on kuitenkin mielestäni löydetty järjettömän laskemisen ja systeemin nopeuden välillä.

Poissa V

  • RST
  • Viestejä: 1172
  • Liked: 2
  • Vastarintaosasto 9
    • Profiili
    • V@Mekanismi
Vs: [Bliaron] Kustomoidut taiat
« Vastaus #8 : Elokuu 30, 2011, 08:39:38 »
Yksi tulipalloloitsu vaatii neljän kohdan selostuksen ja ainakin pari laskutoimitusta?


Seriously?


Mielenkiintoisena kysymyksenä: miten tämä eroaa Mage: the Ascensionista tai Ars Magicasta? Mitä tarkoitan sanoa, on että musta Bliaronissa tulipallo on asteen tylsä, vaikea ja turha loitsu, ja taikuusjärjestelmän ajatuksena lienee enemmän toimia taikuuden sääntöjä kuvaavana kehikkona kuin velhojen kyvyt kuvaavana säännöstönä.


Ero lienee siinä että ensimmäisessä vaihtoehdossa se peli syntyy siitä että mietitään (hahmossa) mitä taikuudella edes voi tehdä ja jälkimmäisessä niiden temppujen tekemisestä. Ensimmäinen toimii musta paremmin, jos pelataan velhoja (jotka saattuu seikkailemaan) jälkimmäinen jos ollaan sankareita tai seikkailijoita (jotka vaan nyt sattuu olemaan velhoja).


Siinä olet (rivien välissä) oikeassa että *pelinä* jälkimmäinen on helpompi ja siten "pelattavuudeltaan" parempi.

Poissa Nuurori

  • Viestejä: 1368
  • Liked: 0
  • Pelinjohtaja on HERRA
    • Profiili
    • Space Jerusalem
Vs: [Bliaron] Kustomoidut taiat
« Vastaus #9 : Elokuu 31, 2011, 01:19:37 »
Kyllä pitäs saada yhden A4:n lista noista, tai jos ei sitä, niin aukeaman vähintään. Ottaa kaiken loren pois ja tiivistää sekä ilmaisussa, että taitossa, niin pitäs toimia. Jos on epäselvyyttä, niin sitten tarvittaessa voidaan referoida sitä jaarittelevampaa sääntökirjaa. Ei mitään järkeä tehdä player aidia, joka on sääntökirjan sivut 70-79.

Poissa Nelsson

  • Moderator
  • *****
  • Viestejä: 300
  • Liked: 2
  • Northern Realms - pelisuunnittelija
    • Profiili
    • Northern Realms
Vs: [Bliaron] Kustomoidut taiat
« Vastaus #10 : Syyskuu 02, 2011, 16:31:13 »
Pikamagiataulukot v. 0.2 .. hieman tiivistystä..

Poissa Nelsson

  • Moderator
  • *****
  • Viestejä: 300
  • Liked: 2
  • Northern Realms - pelisuunnittelija
    • Profiili
    • Northern Realms
Vs: [Bliaron] Kustomoidut taiat
« Vastaus #11 : Syyskuu 02, 2011, 16:56:37 »

Poissa Nuurori

  • Viestejä: 1368
  • Liked: 0
  • Pelinjohtaja on HERRA
    • Profiili
    • Space Jerusalem
Vs: [Bliaron] Kustomoidut taiat
« Vastaus #12 : Syyskuu 02, 2011, 19:25:45 »
Purista nyt, kyllä se menee siihen yhteen sivuun!  ;)

Poissa Nelsson

  • Moderator
  • *****
  • Viestejä: 300
  • Liked: 2
  • Northern Realms - pelisuunnittelija
    • Profiili
    • Northern Realms
Vs: [Bliaron] Magia
« Vastaus #13 : Maaliskuu 08, 2012, 14:34:20 »
Selasin Deviantartia ja tuli vastaan tää.. Hyvin lähellä sitä miltä olen ajatellut taikuuden näyttävän, varsinkin kaaosmagian.. Jaettakoon...  ::)
http://fav.me/d4pvsgm

[edit I]
Tää olis sit kuva elämämagiasta... Löytysköhän vielä muut magianlajit jostain.
http://fav.me/d2zocxe

[edit II]
Lämpötilaa...
http://fav.me/d2ccx5b

[edit III]
elämämagia.. vähän sovellettuna  :P
http://fav.me/dclk98

[edit IV]
raaka magia.. ei mitää hajua mistä tää on tai mikä.. mutta, inspiroiva kuva kuitenkin.. kalthanraunio?
http://fav.me/d2z9bnm

[edit V]
liikemagia
http://fav.me/d4eb62k

[edit VI]
sopiva annostelu ajatusmagiaa...
http://fav.me/dnjbh6

[edit VII]
vähän kaikkea.. inspiroi ainakin...
http://fav.me/d178u3q

[edit VIII]
aistimagia, illuusio...
http://hakubaikou.deviantart.com/art/illusion-87833531

[edit IX]
lisää inspiroivaa settiä.. maanalainen kaupunki.. ehkä kalthaneiden?
http://fav.me/d1yhsqv

[edit X]
okei.. vihdoin.. viimeinen magianlaji, eli materia. Tämä oli vaikein löytää. Magialla muovailtu luolan sisäänkäynti.
http://antifan-real.deviantart.com/art/Water-Dungeon-Entrance-Concept-25230816
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2012, 15:20:05 kirjoittanut Nelsson »

Poissa Laxi

  • Moderator
  • *****
  • Viestejä: 213
  • Liked: 0
  • Pelisuunnittelija - Northern Realms
    • Profiili
    • Northern Realmsin kotisivut
Vs: [Bliaron] Magia
« Vastaus #14 : Maaliskuu 08, 2012, 16:18:20 »
Nättejä kuvia, osa ehkä vähän turhan high-fantsua mun makuun, olisin itse PJnä melko vastahankaan esimerkiksi tuollaista mustekalalonkero-sovellutusta.

Missä vaiheessa muuten pikamagiataulukot on, onko niistä uudempaa versiota tekeillä?