Kirjoittaja Aihe: [Tampere] PFS-gameday - 18.2. - Looking for GM:s  (Luettu 303 kertaa)

Poissa Atteisti

• Liked: 0
    • Profiili
[Tampere] PFS-gameday - 18.2. - Looking for GM:s
« : Helmikuu 01, 2017, 22:10:21 »
Taas on aika pelipäivälle!

Lauantaina 18.2 . vedämme Domus-klubilla roolipelejä, kahdessa slotissa. Aloitamme taas klo 13 ensimmäisillä peleillä ja toiset pelit tapahtuvat ruokatauon jälkeen noin klo 18.

Haen innokkaita pelinjohtajia, Muser on jo ilmottautunut joten tilaa on reilusti! Pelinjohtajat voivat lainata miun tulostettuja skenuja, joita voi tiirailla täältä: http://tinyurl.com/atenskenut

Tässä seuraavien pelipäivien päivämäärät - merkatkaa ylös! Vuoden 2017 pelipäivät: 18.3. , 8.4. , 20.5. , 17.6 ja 15.7.

Lisäksi, tästä linkistä (http://tinyurl.com/tregameday) voi katsoa kaikki tähän mennessä pelipäivissä vedetyt skenaariot. Jos nyt jo tietää, että haluaa vetää vaikka maaliskuussa jotain, niin heitä miulle viestiä ja laitan sen listaan.

--

The next gameday in Tampere is happening on 18.2. starting at 13 o'clock. It's in Domus-klubi (Väinämöisenkatu 11-13).

The next gamedays  for the year of 2017: 18.3. , 8.4. , 20.5. , 17.6 and 15.7.

---

GMs:

Klo 13:
- Muser: Quest for Perfection, part 2 (1-5)

Klo ~18:
Pathfinder Society Venture-Lieutenant of Tampere
PFSTampere ( a ) gmail . com
Tampereen PFS discordissa: https://discord.gg/p5k9BxT

Poissa cheant

• Profiili
Vs: [Tampere] PFS-gameday - 18.2. - Looking for GM:s
« Vastaus #1 : Helmikuu 01, 2017, 23:08:09 »
Itse voisin ainakin jotain vetää. Mietinnässä ollut Confirmation, God's Market Gamble tai Library of Lion, joista saa esittää toiveita.

Poissa Atteisti

• Profiili
« Vastaus #2 : Helmikuu 01, 2017, 23:20:05 »
Vahva kannatus Library of the Lionille. God's Market Gamble on aiemmin vedetty pelipäivässä jo.

Poissa cheant

• Profiili
« Vastaus #3 : Helmikuu 01, 2017, 23:36:29 »
Se on kyllä tiedossa kun itse olin sen silloin pelaamassa.  :)
Siitä on kuitenkin lähemmäs vuosi ja tiedän ainakin yhden silloin sen missanneen joka on sitä jossakin vaiheessa toivonut, sekä toisen joka on aloittanut pelailun vasta sen jälkeen. Kieltämättä saattaa olla kuitenkin helpompi sitä aikatauluttaa jossakin välissä foorumilla joustavammalla aikataululla, kun potentiaalisia pelaajia lienee vähemmän.

Poissa Loviatar

• Liked: 2
  • yksin elää olento ja yksin kuolla saa
    • Profiili
« Vastaus #4 : Helmikuu 02, 2017, 01:34:24 »
Ajattelin vetää jonkin vanhemman skenun tieriltä 3-7 tai 5-9 mikäli kiinnostusta löytyy.

Was thinking of running an older 3-7 or 5-9 if there's interest.
Rubiiniprinssi kysyy Tahonikepsulta "Seuraavaksi haluat varmaan yhden Riseneistäni?"

PFS Tampere -pelikalenteri | PFS Tampere Facebookissa

Poissa Muser

• Profiili
« Vastaus #5 : Helmikuu 02, 2017, 06:12:56 »
bring it. got me stars ready and errything.

Just in case, here's me unplayeds on dem tiers: #31, #3-08, #4-14, #4-17, #5-24 & #7-02

Poissa LittleLilyKitty

• Profiili
« Vastaus #6 : Helmikuu 02, 2017, 15:47:01 »
Voisin kokeilla GM-siipiäni ja vetää gobbo-pelin (We Be Goblins). Jos gobbo-peli ei saa tarpeeksi kannatusta niin ehkä sitten jotain vitoskaudelta.

Jos saa esittää slottitoiveita, niin mielellään eri slottiin kuin missä cheant vetää.

Poissa Atteisti

• Profiili
« Vastaus #7 : Helmikuu 02, 2017, 16:18:38 »
Goblinit käy erittäin hyvin! Onko cheantilla ja LittleLilyKittyllä toiveita sloteista, vapaasti voitte ottaa haluamanne!

Poissa LittleLilyKitty

• Profiili
« Vastaus #8 : Helmikuu 02, 2017, 16:51:56 »
Mä voin ottaa vaikka ekan slotin niin onpahan se sitten pois alta.

Poissa MaskedGuy

• Profiili
« Vastaus #9 : Helmikuu 02, 2017, 17:04:03 »
Öö onko slotteja enään vapaana(aikaisemmat sopii paremmin, mut ne taitaa olla jo täynnä) ja olisko mitään tietty skenua jota haluttaisiin pelata? .-.

Poissa cheant

• Profiili
« Vastaus #10 : Helmikuu 02, 2017, 22:44:01 »
Itselle on aivan sama kummassa slotissa pelautan. Ratkaisevin kysymys lienee mihin toiseen peliin LLK haluaa pelaamaan kun Library of Lion on jo pelattuna.

Poissa LittleLilyKitty

• Profiili
« Vastaus #11 : Helmikuu 03, 2017, 10:11:44 »
Tietenkin sellaiseen peliin mitä voi pelata 1-tason hahmolla (tai 5-tason hahmolla slow-track-moodissa). Tai sitten minä opiskelen skenujen rekisteröimistä. Tai teen uutta hahmoa. Tai piirrän... Tai ehkä vedän gobbo-pelin uudestaan, jos porukan mielestä se on hyvä ajatus.

Vaihtoehtoja kyl on.

Edit: Siis Corahan on jo vitosella, minä hölmö. Saattaa hän nousta tässä välissä kutosellekin (jolloin ei tarvitse enää hidastella).
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 07, 2017, 11:56:16 kirjoittanut LittleLilyKitty »

Poissa Gomis

• Profiili
« Vastaus #12 : Helmikuu 07, 2017, 11:48:10 »
Pari kaveriani tulee taas pelaamaan..! Ainakin varmaan taas Quest for Perfectioniin koska pelasivat ekankin osan.

Minä tulen ekaan slottiin joko pelaamaan Gobboja tai hengailemaan, ja tulen tokaan slottiin pelaamaan Lovin skenun todennäköisesti, koska Leijonakirjaston olen jo pelannut..! Toinen kaveri oli ainakin kiinnostunut kirjastokeikasta!