Kirjoittaja Aihe: Pendragon: Anarkian aika  (Luettu 410 kertaa)

Poissa Assath

• Liked: 0
    • Profiili
Pendragon: Anarkian aika
« : Marraskuu 07, 2016, 20:00:26 »
Sain jo jonkin aikaa sitten päätökseen Utherin aikaa käsitelleen Pendragon kampanjani. Utherin ajan jälkeiseen aikaan sijoittuva uusi kampanjani starttaa vanhojen hahmojen sukulaisilla ja jälkeläisillä.

Jos jollakin on häröjä ideoita siitä, mitä Britanniassa voisi tapahtua vuoden 500 tienoilla kun maa on kaaoksessa ja ilman johtajaa samalla kun sakseja puskee maihin laivalasti toisensa perään, niin tähän ketjuun voi postittaa. Kaikki muutkin ideat ja ajatukset ovat tietysti tervettulleita.

Kampanjan kotisivut.

Ensimmäinen pelikertakin on jo pelattu.

Ote Sir Kernin tarinasta:

Lady Rendalan olomuoto oli usvainen, ja tunsin hengitykseni höyryävän kylmenneessä huoneessa. Lady Rendalan aave kertoi minulle, mitenkä oli joutunut julman vihollisen murhaamaksi, ja mitenkä nyt myös Lady Eluned oli vaarassa. Aave kertoi, että vain minä saatoin auttaa häntä. Ladyn Rendalan varjo kertoi mitä minun tulisi tehdä: kaivaa hänen ruumiinsa ylös Celestinuksen kappelin hautausmaalta, viedä se läheiseen torniin, ja pukea ruumiin rantaisiin hopeisen rannerenkaat. Tuo kaikki kuulosti todella oudolta, mutta Lady Rendalan aave vakuutti minut, että ymmärtäisin lopulta, kun vain tottelisin häntä.

Ote Lady Laudinen päiväkirjasta

Pelkäsin että äiti ois ihan sikavihainen ja lähettäis mut luostariin tai Irlantiin, mutta se oliki vaan peloissaan mikä oli tosi hapottavaa. Se käski Ergilin ettiä Cadwallonin ja myöhemmin kuulin että äiti ties että Rendala oli ollu joki noita. Ei tietty ollu mulle kertonu, helevetin salaileva akka eli tääkin oli vähän niin ku äitin vika vähän niin ku esim. Kaikki.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2016, 14:10:36 kirjoittanut Assath »

Poissa Kuusikeiju

• RST
  • Liked: 7
    • Profiili
Vs: Pendragon: Anarkian aika
« Vastaus #1 : Marraskuu 08, 2016, 12:59:45 »
Ohimennen häröjä ideoita
- Hän joka ei ollut valittu: ritari Albion uskoo yhdistävänsä saaret oman hallintonsa alle, sillä hän näki aiheesta enneunen. Yrittää saada pelaajahahmot tukemaan pyrkimyksiään, sillä muutoin hänen seuraajiensa määrä on yhtä laaja kuin don Quijotella.
- Veloissa oleva mies pohjoisesta kaupittelee yksisarvisen sarvea, mutta tarvitsee kovan hinnan.
- Kiertelevä bardi Harold "Hal" Foster suunnittelee eeppistä runoelmaa. Hän lähtee seurailemaan yhtä hahmoa saadakseen tämän toimista inspiraatiota.
- Saksi-invaasioon kyllästynyt, tilansa menettänyt kostaja vapauttaa rannikkoseudulle basiliskin, joka osoittautuu varsinaiseksi ympäristöongelmaksi surmaten syyttömiä ja syyllisiä.
Uusia Roudan maa -roolipelejä saa minulta
hintaan 42 (laita yksityisviestiä)