Kirjoittaja Aihe: Online ja Live(Vantaa) pelaajia hakusessa. Sunnuntai/Maanantai  (Luettu 870 kertaa)

Poissa kanttorii

• Liked: 0
    • Profiili
Moro

Pelin Nimi:muutama vaihtoehto alla lisää
Pelinjohtaja: Minähänse
Missä pelataan: Online tai vantaa, mun kämpillä(keskusteltavissa)
Milloin: Sunnuntai/Maanantai (joka tai jokatoinen viikko)
Pelaajamäärä: 2-5
Genre: Kaikki vielä auki
Pelityyli: Hahmo ja Tarinavetoinen

Olis taas aika saada uutta peliä alkuunsa, ropeconissa vedettyjen ja pelattujen pelien jälkeen on aivan ehdottomasti päästävä vetämään kampanjaa uudestaan. Asia ollut taka alalla jo jonkun aikaa mutta tänään on aika toimia.

Hakusessa online peliin siis 2-4 pelaajaa lisää, yksi pelaaja jo varmuudella mukana. Meikä mielellään on pelinjohtajana ja yritän tarjota tarpeeksi kutkuttavaa materiaalia. Live pelin tapauksessa tarvetta on 2-5 pelaajalle lisää sillä tässä ei ole varmaa pelaaja mukana. Livenä kanssa toivon että pelaaminen onnistuu minun luonani, mutta asia keskusteltavissa.

Pelit tapahtuisivat Sunnuntaina tai Maanantaina. Joka viikko tai joka toinen viikko ovat mahdollisia aikataulutuksia minulle. Päivä riippuu siitä miten sovitaan live ja online ryhmän kesken.

Ideana olisi kokeilla oneshottien/kampanjan aloitus session merkeissä muutamaa eri systeemiä josta sen jälkeen päätämme yhteisen systeemin josta ottaa pidemmän kaavan kampanja. Ainoana kriteereinä systeemien kanssa on ainakin tässä vaiheessa kunhan ei maksa paljoa yhtään sillä opiskelijan budjetti nyt on opiskelijan budjetti. 

Systeemit jotka on ensimmäisen pelaajan toimesta nomineerattu ovat D&D5e, Shadowrun 5e.
Tämän lisäksi minulta löytyy:
-The Eternals
-Stars Without Numbers
-Vampire the Masquerade
-13th Age
-Star Wars Edge of the Empire
-Dungeon World
-Durance
-The Warren
-Night Witches
-Mindjammer
- X-Corps

Siinä on jo listaa valittavaksi. Vielä infoa musta jos ootte tänne asti jaksaneet lukea. 24v opiskelija joka on pelannut, tai no permaGM:ännyt useamman vuoden jos mitäkin peliä. Harmittavasti ainoa pitkä kampanja takana on Stars Without Numbers. No toivottavasti tämän jälkeen on ainakin yksi lisää. Toivon että pääsemme pelaamaan sekä hahmo että tarinavetoisesti, sillä ihan pelkkään numeroilla leikkimiseen en oikein perusta.

Laittakaa tänne viestiä tai sitten skyraikou@gmail.com vaihtoehtoisesti

myöskin tein discord serverin johon pääsee joinimaan suoraan ja sitä kautta esittäytymään:
https://discord.gg/CwTwuaJ
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2016, 11:33:48 kirjoittanut kanttorii »

Poissa Sinitassu

• Profiili
Vs: Online ja Live(Vantaa) pelaajia hakusessa. Sunnuntai/Maanantai
« Vastaus #1 : Elokuu 04, 2016, 22:22:02 »
Millaisella aikataululla ois tarkoitus alottaa?

Onlineen voisin lähtä mukaan, kun asun vähän turhan etäällä, mutta mun pelaamisessa on jokunen kaviaatti. Lähinnä se että teen reissuhommia ja mulla on hyvin vähän vaikutusvaltaa siihen että milloin pitää mennä ja minne tai millä varotus ajalla. Usein hotelleissa ulkomailla netit on aika kuraa.

Sen lisäksi mulla ei o noista peleistä muusta kun Vampiresta kokemusta, mutta mielenkiintoa kyllä löytyy kokeilla. Erityisesti tykkään Shadowrunin maailmasta.

Kolmas on se että jos käyn viikonloppuna jossain niin on todennäköistä että en kerkee pelaamaan tolkulliseen aikaan sunnuntaina.

Jos näet että tästä huolimatta olen kelvollinen niin kattavamman profiilin voi kattoa tuolta peliseuranhausta ja Länsi-Suomi

-Erno

Poissa kanttorii

• Profiili
« Vastaus #2 : Elokuu 05, 2016, 11:18:05 »
Hienoa tervetuloa vain joukkoon. Päivä tosin on varmaankin maanantai online peleissä että jos se passaa niin vielä parempi. Jos tosiaan poissaoloja tulee niin tehdään sen mukaan hahmolle tarinaa. Toki jos osallistumisesta tulee liian ongelmallista ja liian katkonaista niin katsellaan enemmän tarkemmin. [/size]

[/size]
Tietysti pitää olla mukana sillä varauksella että muu ryhmä ei tykkää siitä että on liian satunnainen pelaaja, mutta eiköhän ilman mitään suurempia ongelmia onnistuta asia järjestämään. Tervetuloa vain discordin serverille.[/size]

ja aikatauluna kunhan saadaan ryhmä kasaan.[/size]
Lasse[/size]
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2016, 11:45:23 kirjoittanut kanttorii »

Poissa YeOldePatu

• Profiili
« Vastaus #3 : Elokuu 06, 2016, 13:53:18 »
Terve!
Online peli kiinnostaisi, koska asun itsekin aika kaukana tuosta PK seudusta. Suoranaista pelikokemusta minulta ei löydy, mutta RollPlayn kautta on tuo 5th ed D&D ja Dungeon World jokseenkin tuttuja. En kyllä ole turhan ronkeli pelityypin suhteen.

Mitä aikatauluihin tulee niin maanantait voi toisinaan olla ongelmallisia, mikäli pelisessio on tarkoitus pitää ennen klo 17. Muuten en usko ongelmia tulevan aikataulujen suhteen, jollei jotain aivan akuuttia ilmaannu.

-Petteri

Poissa kanttorii

• Profiili
« Vastaus #4 : Elokuu 06, 2016, 14:06:28 »
eiköhän se ole lähinnä joku puol 6 - 6 joka olis hyvä aika aloittaa niin ehtii kotiin. Tervetuloa vaan discordiin!

Poissa Tagrila

• Profiili
« Vastaus #5 : Elokuu 08, 2016, 16:58:31 »
Olisi kiinnostusta jos livenä pelataan, koska olen itsekin Vantaalainen. Onlinenä vähän riippuu siitä millä tavalla peli järjestetään.

Ikää on 28 ja ropettanut kolmen vuoden ajan. Pääosin pelaajana, mutta myös pelinjohtanut D&D 5e:tä. Mainitsemistasi peleistä olen D&D5e:n lisäksi pelannut Shadowrun 5e:tä ja Dungeon Worldiä. Muista on puolet tuttuja nimeltään.

Eniten noista kutkuttaisi Shadowrun 5e, koska kampanja, jossa sitä pelasin, kuoli ennen kuin se ehti kunnolla alkamaan.

Poissa Terrakki

• Profiili
« Vastaus #6 : Elokuu 18, 2016, 13:32:47 »
Morjes!

Onko tämä jo lähtenyt käyntiin/onko vielä tilaa? Livepelit kiinnostaa, mutta myös onlinepelit kelpaa. Pelisysteemeistä vain D&D on kunnolla tuttu, mutta myös Star Warsin systeemi on pintapuolisesti tuttu.