Kirjoittaja Aihe: O: XS-S-kokoinen fantasiahenkinen (teko)nahkainen rintapanssari/muu tukeva liivi  (Luettu 700 kertaa)

Poissa Nuti

• Liked: 0
  • Tämmönen hörhö näin.
    • Profiili
    • Mekanismi-sivuni
Heissan! Taitaa mennä aikamoiseksi hakuammunnaksi tämä kysely, mutta ajattelin että mikä estää yrittämästä kun kerta larp-väkeäkin löytynee täältä. Aina pitää käyttää kaikki mahdollisuudet vältellä ylimääräistä työtä sekä tarjota toisille mahdollisuuksia päästä roinastaan eroon. :P

Olen siis ajatellut tekeväni con-käyttöön itselleni rengaspaidan (koska jännä), jonka päälle tulisi (teko)nahkainen rintapanssari/liivi, sillä pelkkä rengaspaita on jotenkin tyhjän näköinen. (Tai tarkemmin: Kuluja säästääkseni teen lyhyen rengasboleron jonka helma menee liivin alle piiloon, also vähemmän painoa ja siten mukavampaa conissa.) Koska jo rengaspaidassa on aikamoisesti tekemistä, ajattelin että olisi hauska jos haarniskan/liivin saisi pienemmällä vaivalla. Ulkomaanelävien putiikeissa oli kuitenkin sen verran suolaiset hinnat että tuumin minen ala.

En  etsi aivan huippuunsa autenttiseksi hiottua luomusta, koska muutenkin harkitsin että mukavuussyistä voisin kilistellä epäautenttisessa alumiinipaidassa; kauneuden vuoksi ehkä pitää kärsiä, mutta en halua sen vuoksi kulkea useampaa kiloa terästä päälläni. (Teko)nahkainen haarniska/liivi kuolattaisi ehkä eniten, mutta myös muunlainen tukeva liivi voisi olla mainio tarkoituksiini (sen verran että hukkapätkämittainen rengasbolero jäisi piiloon).

Olen XS-S-kokoinen nainen, tyköistuvat t-paidat ovat minulla kokoa XS ja väljempi vaatetus kokoa S.

Tällä palstalla voi myös alkaa pätemään helpoista haarniskan-/liivintekometodeista, joskin olen tehnyt jo kierroksia Googlen ihmemaassa. Mikäli en löydä kohtuuvaivalla ja -hinnalla liiviä, teen todennäköisesti sellaisen tai jotain vastaavaa itse.