Kirjoittaja Aihe: Pohjois-Suomi  (Luettu 1219 kertaa)

Poissa Archinowsk

• Moderator
  • Liked: 1
    • Profiili
Pohjois-Suomi
« : Toukokuu 14, 2015, 00:16:10 »
Tämä on lista Pohjois-Suomen pelaajista, eli henkilöistä jotka pelaavat Kajaanissa, Oulussa, Rovaniemellä, Sodankylässä tai lähellä näitä alueita. Luethan ohjeet: http://pelilauta.fi/index.php/topic,2468.msg41590.html#msg41590

Vastaa viestiketjuun seuraava pohjaa käyttäen. Kaikkiin kohtiin ei tarvitse vastata, ja saa vastata haluamallaan tarkkuudella. Jos tietosi muuttuvat, älä tee uutta viestiä, vaan päivitä vanhaa viestiäsi.

Sijainti:
Ikä:
Minkälaiset pelit kiinnostavat:
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: En tällä hetkellä, Kyllä (kertapeleihin/kampanjoihin/molempiin), Peliporukassani on tilaa (kerro tarkemmin)
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: Esim. joka toinen viikko viikonloppuisin.
Haluatko pelinjohtaa: Kyllä, En
Roolipelikokemus: Kerro hieman kokemuksestasi. Oletko vasta kokeilemassa, vai onko takana muutama pelikerta tai -vuosi? Voit myös kertoa mitä olet pelannut.
Muuta:
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 14, 2015, 00:23:39 kirjoittanut Archinowsk »

Poissa Rautataivas

• Liked: 0
  • Bag of Holding full of greataxes.
    • Profiili
Vs: Pohjois-Suomi
« Vastaus #1 : Lokakuu 08, 2016, 20:15:24 »
Sijainti: Rovaniemi
Ikä: 24
Minkälaiset pelit kiinnostavat: Dungeons and Dragons 5e. Mieli on avoin muullekkin roinalle.

Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: uusi peli ja peliporukka, voin tosin hypätä jo käynnistyneeseenkin peliin. Mieluusti livenä, mutta olen taipuvainen virtuaaliseenkin touhuamiseen.

Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: Kalenterini on varsin avoin, ja aikataulut muutettavissa. Mieluummin usein kuin harvoin.

Haluatko pelinjohtaa: En oikeastaan, vaikka minut voi siihen taivutellakkin.

Roolipelikokemus: Olen vetäny DM-hommia pari kamppanjaa, pelaillut nettipeleissä rope-servuilla, ja muutenkin olen aina ollut RPG-henkinen ihminen. Pöytäroolipelejä en vielä ole päässyt itse pelaamaan, olen jumittanut screenin toisella puolella.

Muuta: Kuten sanoin, pelaan mieluummin livenä, mutta en karsasta netin käyttöäkään. Minulta löytyy oma ts-serveri, ja skype nyt tietenkin löytyy. Olen aika rento, minulla on hyvä mikki, enkä kuulosta siltä että olisin vetänyt ilmapallollisen heliumia. Otahan komppia ;)