Kirjoittaja Aihe: Pääkaupunkiseutu  (Luettu 7052 kertaa)

Poissa Adelyene

• Liked: 0
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseutu
« Vastaus #30 : Tammikuu 04, 2016, 20:49:25 »
Sijainti: Espoo/Helsinki

Ikä: 25

Minkälaiset pelit kiinnostavat: Monenlaiset pelit kiinnostavat. muttei kuitenkaan hyvin sääntöpainotteiset pelit ole se ensisijainen intohimojeni kohde, vaan pikemminkin tarinankerronnalliset pelit.

Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: Etsin peliseuraa ja uudet pelitkin kiinnostavat. Minulla on ollut Itä-suomessa asuessani hyvä porukka ja täällä pk-seudulla oli myöskin, mutta nykyisin eivät enää pelaile.

Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: Viikoittain sopii, mutta ainakin kuukausittain.

Haluatko pelinjohtaa: En mielelläni. Muutaman kerran olen ollut pelinjohtajana, mutta se ei oikein ole juttuni. Sovellun enemmän pelaajaksi, myöskin siksi koska eläydyn peliin melko paljon.

Roolipelikokemus: Aktiivisemmin on tullut pelailtua viitisen vuotta. Peleistä Praedor on ollut se jota olen eniten pelannut. D&D:tä on tullut muutaman kerran kokeiltua ja Call of Cthulhua. Cyberpunkista on jossain määrin kokemusta myös. Siinäpä nuo suurinpiirtein.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 30, 2017, 19:16:51 kirjoittanut Adelyene »

Poissa GreenOwl

• Profiili
« Vastaus #31 : Tammikuu 27, 2016, 19:08:49 »
Sijainti: Vantaa(Myyrmäki)
Ikä: 32
Minkälaiset pelit kiinnostavat: Fantasia lähinnä D&D 3,5 ja Pathfinder, Star wars D20, Star wars Saga ehkä myös muut scifit,  olen muillekin peleille avoin
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä:  Kyllä (kertapeleihin/kampanjoihin/molempiin
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: Aikalailla neuvoteltavissa
Haluatko pelinjohtaa: Voin johtaa mutta en ole siisä erityisen hyvä, mielummin pelaan
Roolipelikokemus: On tullut kaikenlaista kokeiltua pelaillut olen yhteensä noin 20 vuotta
Muuta:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2016, 19:10:57 kirjoittanut GreenOwl »

Poissa Twistor

• Profiili
« Vastaus #32 : Helmikuu 01, 2016, 13:32:22 »
Sijainti: Itä-Helsinki
Ikä: 29
Minkälaiset pelit kiinnostavat: Scifi- ja fantasiaroolipelit. Vähemmän dungeon crawlia, enemmän roolipelaamista. Lyhyt selitys lienee paikallaan: Mielestäni pelissä pitää olla taustatarina, juoni ja muita ihmisiä (tai vastaavia olentoja) - ns. elävä maailma. Luolasto- ja munchkin-pelaaminen ei yleensä sovi yhteen tämän kanssa. Tästä syystä suhdaudun varovaisen epäluuloisesti D&D- ja Pathfinder-peleihin.
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: Kyllä, pelaajaksi sekä kampanjoihin että kertapeleihin.
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: Noin joka toinen viikko.
Haluatko pelinjohtaa: Kyllä myös. Voin vetää seuraavia pelijärjestelmiä: Rolemaster FRP, Rolemaster Unified (beta), Rolemaster 2nd Edition, Ars Magica 5th edition, RuneQuest Mongoose 1 ja 2, Paranoia. Parhaiten näistä tunnen RM-järjestelmät ja niiden scifiversiot (eli Spacemaster).
Roolipelikokemus: Olen pelinjohtanut noin 13-vuotiaasta alkaen. Tutuin ja rakkain pelijärjestelmä on Rolemaster RMFRP sekä ehkä RM Unified (betassa). Pelinjohtokokemusta löytyy eniten näistä ja RM2:sta sekä Keskimaa-roolipelistä (tunnetaan lyhenteellä KERP). Pelaajakokemusta löytyy GURPSista ja Pendragonista.
Muuta: I can also play or gamemaster in English.

Poissa SapeMies

• Profiili
« Vastaus #33 : Helmikuu 04, 2016, 19:31:17 »
Sijainti: Itä-Helsinki[/size]
Minkälaiset pelit kiinnostavat: Warhammer 40k pelit VARSINKIN Only War, Call of Cthulhu, FFG:n Star Wars, Cyberpunk
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: Halukkuutta kaikenmuotoiseen pelaamiseen omien porukoiden hajannaisuuden takia. Pidemmät kampanjat etusijalla, ei kerta-annoksia.[/size]
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata
: As much as possible. [/size] 8)
Haluatko pelinjohtaa: Mielellään en, olen siihen rooliin joutunut niin usein[/size]
Roolipelikokemus: Pelaamista ja vetämistä takana noin 5 vuotta, pelattuja pelejä: Call of Cthulhu, Warhammer fantasy roleplay (3ed), Dark heresy, Rogue trader, Only War, D&D usea editio, Runequest, GURPS joskus muinoin.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 04, 2016, 19:37:28 kirjoittanut SapeMies »

Poissa harriaal

• Profiili
« Vastaus #34 : Maaliskuu 08, 2016, 10:06:26 »
Sijainti:Vantaa
Ikä: 41
Minkälaiset pelit kiinnostavat: Fantasia/Sci-fi, tarinaan ja loreen perustuvat pelit. Myös Steampunk tai Horror pelit olisivat kiinnostavia kokeilla.
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: Etsin uutta peliä, viime kerrasta on jo vuosia. Yksittäiset kerrat tai pidempi kamppanja käyvät.
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: Viikottain tai harvemmin
Haluatko pelinjohtaa: En
Roolipelikokemus: Pelasin pari kymmentä vuotta sitten viimeksi, lähinnä Palladium RPG ja 2300 AD
Muuta:Pelaaminen englanniksi onnistuu

Poissa GreenOwl

• Profiili
« Vastaus #35 : Toukokuu 01, 2016, 19:42:05 »
Sijainti:[/size] Vantaa(Myyrmäki)[/size]Ikä: 32[/size]Minkälaiset pelit kiinnostavat: Etsin henkilöä kampanjaamme D&D 3.5 pelinjohtajamme omassa maailmassa[/size]Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: en[/size]Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: pelaamme 1-2 kertaa kuussa[/size]

Poissa jusbe

• Profiili
« Vastaus #36 : Heinäkuu 06, 2016, 16:30:08 »
Sijainti:HKI
Ikä: 25
Minkälaiset pelit kiinnostavat: Pathfinder eniten, mutta avoin kaikelle
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: Kyllä
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: 2-4 kertaa kuussa, paitsi nyt kesällä ei ainakaan joka viikko.
Haluatko pelinjohtaa: en
Roolipelikokemus: minimaalinen
Muuta: ei

Poissa Korppiministeri

• Profiili
« Vastaus #37 : Heinäkuu 12, 2016, 00:08:28 »
Sijainti: Espoo
Ikä: 23
Minkälaiset pelit kiinnostavat:  D&D pohjaiset, Exalted, Warhammer-universumi, Warcraft-universumi, Cthulhu-mytologia.
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä:  Kyllä. Molempiin.
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: Viikonloppuisin.
Haluatko pelinjohtaa: En.
Roolipelikokemus:   Kymmenisen vuotta MMO-pohjalla. Viitisen vuotta pöytäpelejä (Exalted, Rogue Trader, Pathfinder).
Muuta:
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2016, 00:19:38 kirjoittanut Korppiministeri »

Poissa Caledor

• Profiili
« Vastaus #38 : Heinäkuu 25, 2016, 18:52:38 »

Sijainti: Lohja
Ikä: 39
Minkälaiset pelit kiinnostavat: D&D, mieluiten 5e, mut kattava kokemus 3.5
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: peliseuraa
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: viikonloppuisin.
Haluatko pelinjohtaa: pelinjohtajana noviisi,alussa mieluiten pelaajana
Roolipelikokemus: Olen harrastanut reilu 26 vuotta roolipelejä. ainoastaan d&d
muuta: olen autoileva pelaaja joten en ole rajottunut lohjalle

Poissa TheMH

• Profiili
« Vastaus #39 : Heinäkuu 27, 2016, 17:56:00 »
Sijainti: Vaasa
Ikä: Jopa 17 Vuatias
Minkälaiset pelit kiinnostavat: Simppelisti, RÖÖLIPELIT. Pääosin genrenä Fantasia ja Kokeelliset pelit, mutta oikeastaan kaikki kelpaa.
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: Kaikki menee edellenkin. Peliseura nyt olis kivaa tälleen aluksi.
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: Viikottainen pelaaminen sopii itselle nyt syksyllä opiskelun välissä.
Haluatko pelinjohtaa: Kyllähän minä tykkään olla pelinjohtajana, mutta pelaajan hommatkin on kivaa.
Roolipelikokemus: Muutama vuosi pelailtu, olisikohan kohta päälle 4 tai 5 vuotta pelailua takana. Pelinjohtajan hommat olen alkanut nappaamaan vasta vuosi tai kaksi sitten. Liveroolipelejä, Pöytäroolipelejä, Foorumipelejä ja muita roolipelaamisen alalajeja siis tultu pelailtua ja vedettyä, pääosin nautin perinteisestä pöytäpelailusta sekä larppailusta.
Muuta: En pure ja olen sisäsiisti. Itse olen myös Kokkolassa peluuttanut "Six Flags, Seven Shores" nimistä kamppanja maailmaa, jossa pääidea on että pelaajien teot vaikuttavat maailman tulevaisuuteen. Olisin kiinnostunut jatkamaan kyseistä peliä interwebsissä Roll20 välityksellä, sekä ihan Vaasassa pöydän äärellä, varsinkin kun olen saanut värkättyä 2.0 pelisysteemin valmiiksi, johon on uponnut muutama kuukausi aikaa, hikeä ja verta (Mut ei kyyneliä kun mä oon tosi päädääs). Tätä voisin olla kiinnostunut jossain välissä peluuttamaan, mutta haluaisin kuitenkin aloitella pelaajana, sillä sitä kautta itselle on helpointa tutustua uuteen porukkaan. Luonteeltani olen energinen, kekseliäs ja tosi outo jäbä, mut emmä edelleenkään pure ettei tarvi huolestua. Mua saa kans silitellä ja ruokkii koska se on aina kivaa!

Poissa Manoneno

• Profiili
« Vastaus #40 : Elokuu 16, 2016, 17:21:45 »
DM hakusessa!
Sijainti: Myyrmanni, Oh My Game

Ikä:19
Minkälaiset pelit kiinnostavat: D&D 5E
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä:
Uutta peliä, DM hakusessa!
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: Päätettävissä pelin alkaessa
Haluatko pelinjohtaa: En
Roolipelikokemus: Olen pelannut parisen kertaa mutta en ole hirveän tuttu D&D:ssä
Muuta:Kyseessä olisi siis kaupassa tapahtuva roolipeli, johon etsitään DM:ää. Myöhemmin jos siitä tulee iso juttu niin porkkanaa voi olla luvassa. Myös promoitemeitä tarjolla ehkä. Lähettäkää mailia
info@ohmygame.fi tai käykää Myyrmannissa, ylimmäs kerros.

Poissa morgant

• Profiili
« Vastaus #41 : Syyskuu 12, 2016, 17:54:43 »
Sijainti: Helsinki
Minkälaiset pelit kiinnostavat: Pidemmissä kampanjoissa kiinnostaa hahmoon eläytyminen ja tarinankerronta. One shoteissa menee kaikenlainen, niissä on mukava päästä kokeilemaan ihan uusia juttuja, joita ei pidemmässä kampanjassa ehkä haluaisi pelata. En erityisemmin välitä liian tarkasta sääntöihin menemisistä.
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: Etsin peliä, johon voisin liittyä. Sekä kampanjat että kerran-kahden pelit kiinnostavat.
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: Joka toinen viikko tai vaikka kerran kuussa. Sekä viikolla että viikonloppuisin onnistuu.
Haluatko pelinjohtaa: En.
Roolipelikokemus: Roolipelejä on takana reilusti yli kymmenen vuoden verran. Olen pelannut useita vuosia kestäneissä kampanjoissa sekä monia one shotteja. Pääasiassa uutta ja vanhaa World of Darknessia (Mage, Vampire, Werewolf, Changing breeds, perus WoD, Changeling) ja sen lisäksi vähän Ars Magicaa, D&D:tä ja Cthulhua. WoD kiinnostaisi eniten, mutta mielenkiinnolla tutustuisin myös uusiin systeemeihin.

Poissa The Platonist

• Profiili
« Vastaus #42 : Lokakuu 27, 2016, 18:57:07 »
Sijainti: Helsinki
Ikä: 27
Minkälaiset pelit kiinnostavat: Kaikenlaiset fantasia- ja tieteisfiktio-aiheiset lautapelit, muut kuin keräiltävät korttipelit ja roolipelit.
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: Kyllä, molempia.  :)
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: Viikoittain mikäli mahdollista, mutta myös harvemmat pelisessiot ja yksittäiset pelikerrat käyvät hyvin.
Haluatko pelinjohtaa: En toistaiseksi.
Roolipelikokemus: Olen vasta kokeiluvaiheessa.  ;D

Poissa KJJ

• Profiili
« Vastaus #43 : Marraskuu 14, 2016, 22:10:12 »
Mooi,
Sijainti: Lounais-Vantaa
Ikä: 27
Minkälaiset pelit kiinnostavat: D&D 5e - miksei muutkin
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä:
Juu, viikonloput tahtovat jäädä vapaiksi. Take meee.
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: 1-4/kk. Arkipäivät on työssäkäyvälle vaikeita.
Haluatko pelinjohtaa: Voisin välillä, kunhan pelin säännöt ovat tulleet tutuksi.
Roolipelikokemus: 12-vuotiaana lyhyesti DM.Teinivuosina kotikutoisin säännöin pelaajana. Armeijan jälkeen yhden kampanjan/vuoden DM, kotikutoisin säännöin. Sittemmin hajanaisia AD&D 2e -pelikertoja.
Muuta: Kirjoitin kampanjastani romaanin (2. vedos ilmestyy hiljalleen osoitteeseen aavevaltakunta.blogspot.com - käy antamassa kritiikkiä). So I'm totally hard core  :3

Poissa jsj

• Profiili
« Vastaus #44 : Joulukuu 08, 2016, 15:49:23 »
Sijainti: Vantaa/Myyrmäki
Ikä: 33
Minkälaiset pelit kiinnostavat:  Pääasiassa haluaisin verestellä teinivuosien D&D 2nd edikan muistoja mutta myös muut pen&paperit ja strategialautapelit kiinnostavat
Etsitkö peliseuraa tai uutta peliä: Peliseuraa/Uutta peliä
Jos etsit seuraa kuinka usein haluat pelata: Säännöllisen epäsäännöllisesti, joku 1-2 krt / kk viikonloppuisin
Haluatko pelinjohtaa: Mieluiten pelaisin
Roolipelikokemus: Teinivuosina useampi vuosi D&D 2nd Edition, RuneQuest, CyberPunk sekä muutama muu joiden nimiä en enää muista :)
Muuta: Jos Dark Sun-kampanja sattuisi löytymään niin se olisi todella lähellä sydäntä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 08, 2016, 15:54:07 kirjoittanut jsj »