Kirjoittaja Aihe: Vuoden 2015 aktiivien kartoitusketju  (Luettu 1269 kertaa)

Poissa tnli

• Liked: 0
    • Profiili
Vuoden 2015 aktiivien kartoitusketju
« : Lokakuu 29, 2014, 22:15:47 »
Hei!

Vuosi 2014 lähestyy loppuaan ja olisi hyvä saada selville jo ennen kähmintäsaunaa ihmisten haluja ja mahdollisuuksia osallistua aktiivisesti Alter Egon toimintaan vuonna 2015. Tässä ketjussa voi ilmaista kiinnostustaan toimintaan, tai jos ei halua tehdä sitä näin julkisesti, voit myös lähettää Alter Egon puheenjohtajistolle sähköpostia asiasta osoitteeseen puheenjohtaja (at) alterego.fi.

Voisin aloittaa nakituksen ja ilmottautua käytettäväksi sihteerin virkaan vuonna 2015.

// Taneli

PS. Ketjua voi käyttää myös esimerkiksi tehtävien luonteesta keskustelemiseen.

Poissa Sherrypie

• Liked: 1
    • Profiili
Vs: Vuoden 2015 aktiivien kartoitusketju
« Vastaus #1 : Lokakuu 30, 2014, 01:20:37 »
Jauza.

Meikäläistä voisi kiinnostaa toiminta järjestön tiedottajana ensi vuonna. Tämä vuosi meni Kertsi- ja Roolipelivastaavan raheilla istuskellen, jos seuraavaa epäilyttää piruako nämä meinaavat, voin ehkä jotain sanoa.

- Peitsa V

Poissa Gilgameth

• Liked: 0
    • Profiili
« Vastaus #2 : Marraskuu 03, 2014, 14:24:08 »
Minä voisin olla varovaisen kiinnostunut roolipelivastaavan virasta, joten jos Peitsa voit asiaa hieman valottaa mitä tämä tarkalleen ottaen pitää sisällään.

- Tuomas L.

Poissa Sherrypie

• Liked: 1
    • Profiili
« Vastaus #3 : Marraskuu 03, 2014, 15:03:13 »
Viimeisen vuoden aikana roolipelivastuu on käytännössä tarkoittanut, että olen jutustellut peleistä, pyrkinyt rohkaisemaan ihmisiä pelaamaan kertsillä ja kasaamaan porukoita pelaamaan kertsin ulkopuolellakin, vetänyt itse aktiivisesti peliä viikosta toiseen niin että kuka tahansa halukas pääsee mukaan ja mitä ikinä. Varmaan olisi voinut vähän aktiivisemmin katsella olisiko vuoden aikana tullut jotain kiinnostavia ropehankintoja esiin, mutta toisaalta tähän löytyi kyllä aktiviteettia muiltakin ja vuoden 2014 saldo pelien hankinnassa on hyvännäköinen.

Pääasia on vähän katsoa, että jos joku tahtoo pelejä niin etsitään joku joka tahtoo järjestää ja laitetaan pyörimään.