Kirjoittaja Aihe: Hei siellä! Uusi pelinjohtaja uusine pelaajineen tarvitsee veteraanien apua.  (Luettu 1103 kertaa)

Poissa majis

• Liked: 0
    • Profiili
Hei,
Eli en ole ikinä pelannut tai johtanut larppaamista, mutta olen erittäin innokas lauta -ja roolipelien harrastaja. Myöskään pelaajakandidaatit (yhtä lukuunottamatta) eivät ole ikinä välttämättä edes tutustuneet kyseiseen taiteenlajiin.
Kaikki eivät ole mitään fantasiaboffailun ystäviä ja porukassa on mukana muutenkin pelaajia jotka eivät ole kovin... no... nörtähtäviä. Eli tämän tapaiset harrastukset eivät ole tuttuja kaikille. Siksi haussa olisikin jokin hyvä illallisseurustelularppi, joka sijoittuisi mieluiten 1700-1900 luvuille, mikä ei ole pakollista. Tähän asti olen törmännyt For the Honour of the Family -nimiseen larppiin johon syvästi miellyin.
Ennenkuin hyppään suoraa päätä pelinjohtajaksi olisikin mukava kuulla muutama ohje veteraaneilta, mielipiteitä larpista johon olin törmännyt (liian vaikea yms.) ja mahdollisesti myös parempia peliehdotuksia peliporukalleni.
Peliporukka tulee koostumaan 8-15 henkilöstä joista noin 1/3 naisia ja kaikki 18-20 ikäisiä. Melkein kaikki tuntevat toisensa ja muutama parikin löytyy.
Kiitos jo etukäteen.