Kirjoittaja Aihe: Ystävänpäivä-PPP:n pelejä ja muita suunnitelmia  (Luettu 1313 kertaa)

Poissa Endel

• Liked: 0
    • Profiili
Ystävänpäivä-PPP:n pelejä ja muita suunnitelmia
« : Helmikuu 14, 2014, 02:30:25 »
Mitä kaikkea pelataankaan? Jotakin aivan varmasti ja puhetta on ollutkin. Kokeilen siirtää osan ideoinnista tänne, vaikka vähän ehkä jälkijunassa onkin.

Käyn välillä perjantaina ja lauantaina ja voin opettaa Serpent's Tongueta. Myös MtG kasuaalisti, LotR LCG, VtES käyvät omasta takaa, mutta kannattaa mainita minulle ensin asiasta. Kaikkea en jaksa kantaa. :)  VtESiin pitäisi löytää useampi pelaaja ja lähinnä la ilta kävisi sille.

Niin joo avaimelliset: voisiko joku tuurata minua lauantaina noin klo 14:30-17?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2014, 02:36:42 kirjoittanut Endel »

Poissa Sherrypie

• Liked: 1
    • Profiili
Vs: Ystävänpäivä-PPP:n pelejä ja muita suunnitelmia
« Vastaus #1 : Helmikuu 14, 2014, 17:30:26 »
Tulen itse lauantaiksi varmaankin puoliltapäivin ja lähden joskus yötä myöten, Blood Bowlia ja MtG:tä nyt ainakin voisin hakkailla. Jos kiinnostusta on, voin myös demotella 40k:n maailmaan sijoittuvaa avaruuslaivastofiguilua eli Battlefleet Gothiccia, Melwasulia on ainakin aiemmin kiinnostanut. Jos vallan hurjia ihmisiä löytyy, taidan ottaa varalta myös kertsidunskun kansion messiin.

Poissa Endel

• Liked: 0
    • Profiili
« Vastaus #2 : Helmikuu 14, 2014, 20:36:01 »
Huomatkaa toki, että virallisesti Cajsan ovi avautuu klo 14. Lyhytnäköisesti otin Cajsan avaimen mukaani, mutta eiköhän kertsikin ole lauantaina käytettävissämme. Jos kuitenkin haluatte Cajsaan jo puolilta päivin, niin kyselkää vaikka irkissä, niin ehkä sitä...

Joanna ilmoitti voivansa tuurata minua noin kolmesta viiteen.

Poissa Sherrypie

• Liked: 1
    • Profiili
« Vastaus #3 : Helmikuu 15, 2014, 09:39:54 »
Noh, eiköhän se kahden aikoihin avautuminenkin ole ihan hyvä.