Äänestys

Mistä sait tiedon Pelilaudasta?

Kuulin foorumista kaverilta
10 (45.5%)
Löysin hakukoneella (kerro millä hakusanoilla)
2 (9.1%)
Jossain oli linkki foorumille (missä?)
5 (22.7%)
Jossain tuotteessa oli mainos foorumista (missä?)
0 (0%)
Perustin tämän foorumin
5 (22.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 22

Kirjoittaja Aihe: Mistä sait tiedon Pelilaudasta?  (Luettu 2208 kertaa)

Poissa Sope

• RST
  • Liked: 2
  • Pelisuunnittelija - Myrrysmiehet Oy
    • Profiili
Mistä sait tiedon Pelilaudasta?
« : Syyskuu 17, 2013, 12:14:34 »
Tällaista kyselyä tällä kertaa.

editmuoksjne. Lähinnä kiinnostaa nuo linkit, hakutulokset ja viittaukset jossain tuotteessa. Pelilauta ei tule Googlen hakutuloksissa kovinkaan korkealle esim. haulla "roolipelifoorumi". Kiinnostaa ihan foorumin markkinoinnin ja esilletuonnin perusteella, että mistä ihmiset ovat eksyneet tänne ja miten asioita voisi parantaa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2013, 13:13:45 kirjoittanut Sope »
”Tuli ei polta tuttuansa”

Poissa Nuurori

• Liked: 0
  • Pelinjohtaja on HERRA
    • Profiili
    • Space Jerusalem
Vs: Mistä sait tiedon Pelilaudasta?
« Vastaus #1 : Syyskuu 17, 2013, 13:00:48 »
Kyselyä kannattaisi ehkä tarkentaa, jos tarkoituksena olisi saada jotain relevanttia tietoa. Esimerkiksi itse olen ollut pelilaudan käyttäjä alusta asti, enkä muista enää tarkkaan, miten löysin pelilaudan, (taisi olla linkki majatalossa tai jotain, vai oliko majatalo jo silloin hajalla?), mutta kyse on niin vanhasta asiasta ettei sillä taida olla pahemmin väliäkään.

Poissa NiTessine

• RST
  • Liked: 1
    • Profiili
    • Worlds in a Handful of Dice
« Vastaus #2 : Syyskuu 17, 2013, 13:04:12 »
Muistelisin yhden syyn Pelilaudan syntyyn olleen juurikin se, että Majatalo.org oli ollut jo jonkin aikaa kaputt, eikä skenellä ollut keskustelupalstaa.

Poissa Sope

• RST
    • Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 17, 2013, 13:14:51 »
Muokkasin ekaa viestiä. NiTe muistaa oikein, että Majatalo oli tuolloin alhaalla. Oikeampi syy oli siinä, että itse kaipasin Roolipelaajan foorumin kaltaista foorumia, jossa ei ole off topic -sisäpiiriä.

Poissa Seppo

• Profiili
    • Lohikäärmeen Luola
« Vastaus #4 : Syyskuu 17, 2013, 13:49:23 »
Minullakaan ei ole mitään muistikuvaa tiedotuskanavasta, mutta kuten olen ennenkin sanonut, foorumin etusivulla kannattaisi olla isolla maininta siitä, että kyseessä on roolipelifoorumi. Ottaa päähän, kun maan vilkkain palsta on lähes täydellisessä Google-pimennossa.

Poissa JJKM

• Profiili
    • Vankityrmiä & Louhikäärmeitä
« Vastaus #5 : Syyskuu 17, 2013, 16:18:44 »
Olin Fantsuissa joku mahdollisimman nolo roolipeliopus käsissäni, siis joku sellainen jonka kannessa on succubeja, photoshopattuja ketjubikinimimmejä tai jotain isosilmäisiä animehahmoja. Mietiskelin että toivottavasti kukaan tuttu, tai edes puoli-tuttu ei näe, on ihan turha selittää että ihan vain uteliaisuudesta tätä lehteilen kun Roolipelaajassakin oli aikanaan siitä ihan arvostelu.

Hiljalleeen laskeutui ylleni se tietty epämääräinen tunne siitä että joku tuijottaa tai jotain pahaa on on tapahtumassa, jossain näkökentän laidalla näkyi liikettä juuri erottumattomissa. Aivot yrittivät parhaansa mukaan pukea tuon oudon laakson asukin hahmoa ihmisen muotoon kunnes pakotin pääni kääntymään. Esiin astui Sope kuin varjo joka olisi vain päättänyt ponnahtaa pystyyn lattialta ja pudistella tomut päältään muina miehinä, aivan kuin mitään tavanomaisuudesta poikkeavaa olisi tapahtunutkaan...

Jonkin aikaa myöhemmin löysin itseni täältä.

Poissa Indust

• Profiili
« Vastaus #6 : Syyskuu 17, 2013, 18:00:24 »
larp.fi, tuon kuolevan yhdistyksen kuolevilla sivuilla oli linkki tänne.

Poissa Atteisti

• Profiili
« Vastaus #7 : Syyskuu 17, 2013, 22:10:08 »
Mie löysin foorumin googlesta noin vuosi sitten hakusanoilla "roolipeli", "foorumi" ja "pathfinder". Taisi olla tuloksissa melko kärjessä.
Pathfinder Society Venture-Lieutenant of Tampere
PFSTampere ( a ) gmail . com
Tampereen PFS discordissa: https://discord.gg/p5k9BxT

Poissa Sope

• RST
    • Profiili
« Vastaus #8 : Syyskuu 18, 2013, 17:42:30 »
Olin Fantsuissa joku mahdollisimman nolo roolipeliopus käsissäni...

Ihmettelin hetken tätä tarinaa, mutta kyllähän se meni lähes noin.

Poissa Ilkka

• Profiili
« Vastaus #9 : Marraskuu 14, 2013, 19:17:47 »
Pihkat. En muista.

Sen muistan, että löysin Pelilaudan googlettamalla. En siis varmaankaan seurannut mitään valmista linkkiä. Mutta osasin googlettaa nimenomaan "pelilauta", eli jostakin olin kuullut/lukenut tästä. Vai voisiko olla, että etsin jotakin ihan muuta ja google-funi oli vain tyypillisen heikko?

Täällä Pelilauta-puolella on näitä hauskoja kyselyitä, mutta en itse juuri koskaan kurki tänne. Yhden kyselyn itsekin aloittaneena olen pohtinut sitä, millä alifoorumilla kyselyitä yleensä kannattaa avata. Vähän näyttää siltä, että "roolipelit" ja "pathfinder" olisivat tehokkaimmat alifoorumit kaikille kysymyksille, kun kävijöitä on siellä eniten. Wink.

Ilkka
Ei sanoo: Eikö? Eiköhän!

Poissa Nephilim

• Olkoon Mestari suosiollinen
    • Profiili
« Vastaus #10 : Heinäkuu 21, 2014, 16:06:02 »
Käytin googlea, koska olen nubu-gm.
This game is not real - you are.