Kirjoittaja Aihe: Militari scifi peli kaipaa pelaajia!  (Luettu 1943 kertaa)

Poissa Curimus

• Liked: 0
    • Profiili
Militari scifi peli kaipaa pelaajia!
« : Elokuu 21, 2013, 11:02:16 »
Bravo Beach Assault kaipaa pelaajia! Paikkana Ahtelan leirikeksus Sauvossa. Konfliktit kuula-asein sekä lateksein. http://bravo.unenvarjo.net/

Poissa Indust

• Profiili
Vs: Militari scifi peli kaipaa pelaajia!
« Vastaus #1 : Elokuu 22, 2013, 08:56:56 »
Mikäli peli oikeasti kaipaa pelaajia, niin se kannattaisi mainita myös kotisivuilla. Nyt kun tuota linkkiä paina, niin pelin etusivulla kerrotaan, että hahmojako on tehty, mutta varapelaajaksi voi vielä ilmoittautua. Varapelaajiako te haluatte, vai onko pelissä ihan oikeasti tilaa? Minua ei ainakaan motivoi ilmoittautua enää elokuun loppupuolella peliin, jonka hahmojako on tehty on huhtikuussa.

Poissa Tuhannesviidessadaskolmas

• Profiili
« Vastaus #2 : Elokuu 28, 2013, 16:10:45 »
Koska tämä on, missä, millaisia varuterajoja yms?
Ketä uskaltaa tulevat voittamaan ja joo, mun nimi on ylipitkä ja sigu tällänen.

Poissa Curimus

• Profiili
« Vastaus #3 : Elokuu 30, 2013, 23:36:30 »
Itse en siis kuulu pelinjohtoon, vaan mainostin vain peliä heidän puolesta.

Indust:
Peruutuksia on tullut peliin paljon. Tästä johtuen varapelaajalista on käsittääkseni huventunut käytännössä nolliin ja nyt jos ilmoittautuu on vielä todella hyvä sauma päästä mukaan.

Tuhannesviidessadaskolmas:
Peli on 20-22.9.2013 Ahtelan leirikeskuksessa Sauvossa. Käytössä airsoft aseita eli lasi/maski pakko. Paino piste pelissä ei siis kuitenkaan ole softauksessa vaan ihan oikeasti larppaamisessa.

Jos kaipaatte yksityiskohtaisempaa infoa, ottakaa yhteys suoraan pelinjohtoon osoitteeseen bravobeachgm@gmail.com (osoite on muistaakseni tuo. Jos ei toimi voi tökkiä osoitetta antti.kumpulainen@iki.fi Hän ainakin osaa ohjeistaa kysymyksen oikeaan osoitteeseen.)